انگشتر پرتفینو چیست؟

انگشتر پرتفینو (PORTOFINO) متشکل از چندین لایه حلقه باریک و نازک می باشد. این دایره های باریک به هم وصل می شوند تا دایره های پهنی با الگوهای خاصی را تشکیل دهند.

در واقع در طراحی و ساخت انگشتر پورتوفینو سعی می شود به صورت چند ردیفی و لایه های مختلف و پهن را تشکیل دهد. تضاد رنگی بین لایه های انگشترهای پورتوفینو هماهنگی فوق العاده ای را در زیر نور ایجاد می کند.

وقتی صحبت از لایه ها، الگوها و حتی رنگ طلا (سفید، زرد و رزگلد) می شود، تکمیل هنری و به غنای هنری این انگشترها می افزاید.

طراحی این انگشتر به صورت چند ردیفی با برش های ظریف و مدرن زیبایی این انگشتر را چندین برابر کرده است .

انگشتر های پرتفینو به گونه ای خاص طراحی شده‌ است که بتوان از آن برای مراسم های خاص ، مهمانی ها استفاده کرد. هم چنین به دلیل طراحی با دقت و ساختار ظریف ، انگشترهای پرتفینو مناسب استفاده ی روزمره نیز هستند .

ترکیبی از دقت ، سادگی ، ظرافت و مهمتر از همه زیبایی که هرگز تکرار نخواهد شد.

انگشتر-پرتفینو-P064

حلقه های پورتوفینو در طرح های متنوعی عرضه می شوند. برخی از این انگشترها از یک نوع طلا و بقیه ترکیبی از رنگ های مختلف طلا هستند. آنها می توانند سه تا پنج لایه با طرح های مختلف داشته باشند.

برخی از حلقه های پورتوفینو را می توان با الماس های کوچک تزئین کرد. با این حال، استفاده از سنگ های قیمتی یا کریستال های سواروسکی به عنوان یک نگین در این حلقه ها نیز بسیار رایج است .

در طراحی انگشتر های پرتفینو، طراحان این توانایی را دارند که طرح های متنوعی را برای لایه های مختلف حلقه ها انتخاب کنند. با این حال ، در اکثر موارد یک یا دو لایه از انگشتر به صورت یک حلقه ساده با سطح صاف در نظر گرفته می شود. یک یا دو حلقه با طرح مارپیچ در نظر گرفته می شود که یادآور طرح کلاسیک و محبوب زیورآلات کارتیه می باشد.

برای سفارش و خرید انگشتر طلا پرتفینو می توانید به سایت گالری هنزاگلد مراجعه کرده و با توجه به تنوع در طرح ها ، طرح مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری نمایید.

 

مشاهده و خرید انگشتر پرتفینو هنزاگلد

انگشتر-پرتفینو-P064-2

 

____________________________________

بیشتر بخوانید:

انگشتر سولیتر چیست؟ 

با طرح های انگشتر طلا کارتیر (cartier) بیشتر آشنا شوید + عکس محصول

5/5 - (2 امتیاز)