انگشتر طلا چیست؟

انگشتر طلا یک رینگ فلزی است که برای زینت دور انگشت قرار میگیرد.

امروزه سازندگان جواهرات، برای کسب رضایت مخاطبان و توسعه و پیشرفت صنعت جواهر، این نوار فلزی با ارزش و محبوب را در نمونه های مختلف و شیک طراحی می کنند.

از نمونه های پر طرفدار انگشتر نگین دار طلا، حلقه و پشت حلقه جواهر است.انگشترها را معمولا به صورت ساده، پرنگین و گاهی فقط یه نگین شیک و بزرگ روی انگشتر میسازند.

بعضی انگشترها معنا و نماد خاصی دارند مثلا انگشتری که میراث خانوادگی است یا حلقه ی ازدواج که نشان پیوند و تعهد است. برای آشنایی با جدیدترین مدل انگشتر نگین دار طلا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

 

انواع انگشتر بر اساس جنس فلز

طلا : فلزی است ناب و گرانبها که زنگ نمیزند و در تماس با آب درخشان تر میشود به همین خاطر از محبوبیت زیادی مخصوصا میان خانم ها برخوردار است.

زیورآلات از جنس طلا جلوه ویژه ای به بدن انسان میبخشند؛ مخصوصا در دست و انگشت خانم ها. چون طلا کمیاب است و استخراج و پرداخت آن سخت و پر هزینه است، زیورآلات طلا هم با هزینه ی زیادی در دسترس مردم قرار میگیرند.

 

پلاتین : این فلز هم مثل طلا کمیاب است و کاربردهای بیشتری هم دارد مثلا در پزشکی و ارتوپدی از آن استفاده میشود.

به همین خاطر قیمت این فلز هم بالا است و حتی از طلا هم بیشتر است.

انگشتر پلاتین بیشتر در خرید عروسی مورد پسند است. با توجه به حرام بودن انگشتر طلا برای مردان، حلقه ازدواج از جنس پلاتین برای آقایان تهیه میشود.

 

نقره : این فلز زیبا و درخشان نسبت به طلا و پلاتین قیمت کمتری دارد، چون به اندازه آن ها کمیاب نیست.

به دلیل اینکه زنگ نمیزند و درخشندگی و زیبایی آن و از همه مهم تر قیمت مناسبش اکثریت مردم توان تهیه آن را دارند و انگشترهای نقره در مدل های مختلف از محبوبیت زیادی بین خانم ها و آقایان برخوردار است.

نقره هم با توجه به آلیاژی که به آن اضافه میشود عیارهای مختلف دارد.

 

دیگر جنس ها : انگشترهایی که از چیزهایی مثل سنگ مرمر، مس یا برنج ساخته میشوند و هرکدام به طریقی مورد استفاده قرار میگیرند.

 

خرید جدیدترین انگشتر نگین دار طلا
خرید جدیدترین انگشتر نگین دار طلا

 

انگشتر نگین دار طلا چیست؟

انگشتری که با انواع سنگ ها یا شیشه های زینتی تزیین میشود و در شکل های متنوع وجود دارد:

انگشتر طلا زرد نگین دار، انگشتر سه رج نگین دار، انگشتر طلا نگین دار دخترانه، انگشتر طلا زنانه طرح سه گل، انگشتر گرد و مربع نگین دار، انگشتر طلا زنانه مدل قلب نگین دار، انگشتر طلا نگین دار و فیروزه، انگشتر دو قلب نگین دار.

 

انواع انگشتر نگین دار بر اساس نگین

انگشتر تیفانی : انگشتر طلا تیفانی یکی از مدل های مدرن و طراحی های جدیدی است که توانسته به خوبی بین مخاطبین جا پیدا کند و به خصوص خانم های جوان استقبال خوبی از آن کرده اند.

در ادامه جدید ترین مدل های انگشتر نگین دار طلا تیفانی را برای شما آورده ایم.

 

 

خرید انگشتر نگین دار طلا
خرید انگشتر نگین دار طلا

 

خرید انگشتر تیفانی
خرید انگشتر تیفانی

 

 

خرید جدیدترین انگشتر نگین دار طلا

 

 

جدیدترین مدل انگشتر نگین دار
جدیدترین مدل انگشتر نگین دار

 

 

جدیدترین انگشتر نگین دار طلا
جدیدترین انگشتر نگین دار طلا

 

انگشتر کارتیه : انگشتر نگین دار کارتیه، یک انگشتر ظریف و ساده و شیک است که نه تنها هیچوقت قدیمی نمی شوند، بلکه همیشه و به همراه هر استایل لباس در دسترس شما هستند.

انگشتر کارتیه یک انگشتر ظریف و ساده اما شیک و زیباست که می توانید همراه بقیه ی زیورآلات تان استفاده کنید و به سادگی با استایل شما هماهنگ و ست میشود.

شما میتوانید برای خرید جدیدترین انگشترهای برند و کلاسیک از هنزا گلد اقدام کنید و گارانتی مادام العمر دریافت کنید.

 

خرید انگشتر کارتیه
خرید انگشتر کارتیه

 

خرید جدیدترین انگشتر کارتیه
خرید جدیدترین انگشتر کارتیه

 

جدیدترین انگشتر کارتیه
جدیدترین انگشتر کارتیه

 

 

خرید جدیدترین انگشتر نگین دار برند

 

 

الماس و برلیان و مروارید : از گرانبهاترین و لوکس ترین جواهراتی هستند که در صنعت زیور آلات مورد استفاده قرار میگیرند انگشتر الماس و برلیان است.

زیبایی فوق العاده ای دارند و قیمت گزاف آن ها باعث شده فقط قشر مرفه جامعه توان خرید این انگشتر های نگین دار لوکس را داشته باشند.

این انگشترهای نگین دار در موقعیت‌های خاص خصوصا تحت عنوان حلقه ازدواج و نامزدی خریداری میشوند. چراکه ارزش بالای الماس و برلیان و مروارید باعث ابراز محبت و ارزش قلبی به وسیله این جواهر میشود‌.

 

خرید انگشتر برلیان
خرید انگشتر برلیان

 

انگشتر برلیان
انگشتر برلیان

 

خرید انگشتر مروارید
خرید انگشتر مروارید

 

 

انگشتر پورتفینو : در نگاه اول، به نظر می رسد که انگشترهای پورتوفینو از چند لایه مختلف حلقه ظریف و باریک تشکیل شده است. این حلقه های باریک در واقع به یکدیگر وصل هستند و یک انگشتر پهن با طراحی خاص را به وجود می آورند.

در واقع در ساخت انگشترهای پورتوفینو تلاش می شود تا لایه های مختلف تراش خورده بر روی بدنه یک حلقه بسیار پهن، از نظر بافت، طراحی و حتی جنس طلا (سفید، زرد و رزگلد) با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

تفاوت رنگ در لایه های مختلف انگشترهای پورتوفینو، هارمونی زیبایی را در زیر نور به وجود می آورد. همچنین در نظر گرفتن لایه هایی از بافت ها و مدل های مختلف، به غنای هنری این انگشترها می افزاید.

 

خرید انگشتر پورتفینو
خرید انگشتر پورتفینو

 

خرید انگشتر پورتوفینو
خرید انگشتر پورتوفینو

 

انگشتر پورتفینو
انگشتر پورتفینو

 

 

 

سخن پایانی …

تمامی این انگشترهای زیبا و جذاب ساخته شرکت پر افتخار هنزاگلد است. ما خوشحالیم که جدیدترین انگشترهای نگین دار طلا از برندهای مختلف را موجود کرده ایم.

هنزاگلد، انتخاب سخت پسندان و لوکس پسندان است. چرا که انگشترهای برند و زیبای زیادی دارد.

شما میتوانید هر کدام از انگشترهای این مقاله را به طور مستقیم از سایت هنزاگلد خرید کنید. تمامی محصولات هنزاگلد دارای گارانتی مادام العمر است.