هر سال در روز 14 فوریه ، جهان  روز عشق یا روز ولنتاین را جشن می گیرند.

در این روز عشاق به هم هدایایی به نشانه ی عشق و محبت تقدیم می کنند . اما انتخاب هدیه ای مناسب برای این مناسبت کار سختی به نظر می رسد!

روز ولنتاین تنها در مورد جشن گرفتن عشق نیست. بلکه چیزی که بیشتر اهمیت دارد ، به اشتراک گذاشتن علاقه و احساسات است . چیزی که باعث شود شریک زندگی تان احساس خاص و خوبی داشته باشد .

 

خرید انگشتر فانتزی فلورانس TA050

انگشتر فانتزی فلورانس TA050

چه هدیه ای برای روز ولنتاین مناسب است ؟

یکی از رمانتیک ترین و بهترین هدایا ، جواهرات و علی الخصوص ، طلا است .بهترین نکته درباره ی طلا این است که همیشه و در همه ی زمان ها به عنوان یک هدیه ی کلاسیک ، محبوبیت خود را حفظ کرده است و به دلیل شکوه و زیبایی چشم نوازی که دارد ، با همه ی لباس ها ست شده و بهترین انتخاب برای بانوان خواهد بود . هدیه ی طلا آن قدر با ارزش است که بتوان با آن ، فرد را فراتر از کلمات تحت تاثیر قرار داد  .

 

خرید انگشتر برند کارتیر ( مجموعه پاریس) 1328

انگشتر-برند-کارتیر-(-مجموعه-پاریس)-1328

چه مدل طلایی را  جهت هدیه دادن در روز ولنتاین انتخاب کنیم ؟

اینترنت پرازایده‌های هدیه روز ولنتاین است؛ اما چه هدیه ای می تواند دل دختران را به دست آورد و آن ها را واقعا خوشحال کند ؟ هدیه‌ای بهتر از طلا برای زن نیست. و با چنین طرح ‌های سبک‌ وزن و زیبایی  که بی‌نظیر و شیک هستند، او دوست دارد هر روز هدیه جواهر طلایی خود را به معرض نمایش بگذارد . شما می‌ توانید یک حلقه طلایی به شکل قلب سفارش دهید و عشق خود را به او ابراز کنید. یا با یک گردنبند قلب هم می توان به شکل رمانتیکی ابراز علاقه کرد . برای تحت‌ تاثیر قرار دادن کمی بیشتر، یک دست‌بند طلا با نقش و نگاره‌ های زیبا و یا گوشواره یا نیم ست های طلا می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

پیشنهاد هنزاگلد ، گردنبند فانتزی قفل و قلب ، انگشتر فانتزی فلورانس ، نیم ست نیلا گلد و سایر محصولات هدیه ی ولنتاین قابل سفارش و خرید در این سایت است.

 

خرید گردنبند قلب 1345

گردنبند-قلب-1345

برخی نکاتی که در خرید طلا باید در نظر داشت :

  • هر دو رنگ زرد و سفید طلا به یک اندازه ارزشمند هستند. طلا ی زرد برای طرح‌های سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد در حالی که طلای سفید برای سبک‌های معاصر مورد استفاده قرار می‌گیرد. طلا ی زرد معمولا نیکل بیشتری دارد و طلای سفید در آن روی استفاده شده است.
  •  بدون توجه به نوع آلیاژ مورد استفاده، خلوص طلا نیز اندازه‌گیری می‌شود. در حقیقت، طلای سفید بادوام تر از طلای زرد است و با الماس ظریف و برازنده به نظر می‌رسد.
  • جواهرات طلا به وسیله وزن به فروش می‌رسد. وقتی سنگ‌های قیمتی همچون یاقوت، زمرد و الماس در جواهرات جاسازی می‌شوند، جواهرات آن‌ها را سنگین می‌کند. اگر قطعه جواهر به طور کامل وزن شود، ممکن است برای طلایی که در آن وجود ندارد هزینه کنید. بنابراین اگر در حال خرید هر جواهر طلای مزین به جواهر هستید، وزن طلایی مورد استفاده در این زیور آلات را بهتر است به طور جداگانه بررسی کنید .
  • می توان با در نظر گرفتن سلیقه ی فرد می توان از سنگ های قیمتی نیز روی گردنبند ، انگشتر ، النگو و یا دستبند طلا استفاده کرد.
  • برای کادوی ولنتاین به آقایان نیز طلا میتواند گزینه مناسبی باشد ، زنجیر یا ساعت طلا می تواند بهترین هدیه ولنتاین باشد .

با توجه به مسایل گفته شده در بالا ، می توانید با مراجعه به سایت هنزاگلد ، از قسمت کالکشن ولنتاین طلای مورد نظر خود را برای هدیه روز ولنتاین انتخاب و سفارش دهید.