انگشتر سولیتر محبوب ترین حلقه ها برای نامزدی هستند. حلقه های سولیتر به طور سنتی دارای یک الماس برلیان گرد یا الماس شکل فانتزی هستند که روی یک نوار فلزی ساده قرار می گیرند که می تواند طلای سفید، طلای زرد یا حتی رزگلد باشد.

چرا انگشتر سولیتر محبوب است؟

انگشتر سولیتر، یک حلقه ی ساده است که با یک سنگ قیمتی مزین شده و آن را با نگین های ریز در اطراف آن بسیار خاص و جذاب می کند. در واقع، سنگ این انگشتر حداقل با چهار پنجه روی حلقه حفظ می شود. از آنجایی که این سنگ است که مورد احترام است، باید با دقت زیادی انتخاب شود.

 تراش های جذاب سنگ انگشتر سولیتر

از آنجایی که سنگ انگشتر سولیتر در مرکز حلقه قرار دارد ، اکثر مردم فرآیند انتخاب را با شکل نگین آن آغاز می کنند.

نگین گرد

محبوب ترین تراش سنگ برای حلقه سولیتر برلیان گرد است این سبک خلاقانه ، به صورت چند وجهی برش خورده است تا درخشش داشته باشد و عمق سنگ را به رخ بکشد. این برش مسلماً درخشان‌ترین انتخاب در بین تمام مدل های انگشتر سولیتر است، زیرا بیشترین مقدار بازتاب نور را دارد؛

 

خرید انگشتر سولیتر پریزما PI001

انگشتر سولیتر پریزما PI001

از دیگر سبک های محبوب حلقه های سولیتر می توان به کوسن، پرنسس و گلابی اشاره کرد که با آنها بیشتر آشنا میشوید

نگین الماسی شکل

شکل الماسی یکی از اولین ویژگی هایی است که در هر مدل حلقه نامزدی به آن توجه می شود.  جذابیت این نوع انگشتر با نگین الماسی شکل برای یک حلقه به طور قابل توجهی زیبا است. این نگین الماس شما را کاملاً در کانون توجه قرار می دهد، بنابراین برش سنگ بسیار مهم است.  طرح الماس در حلقه نامزدی سولیتر، گویای عشق است.

انتخاب حلقه نامزدی چالش بزرگی است؛ شما باید با اشکال مختلف الماس موجود برای مدل حلقه نامزدی خود آشنا شوید. دریابید که بیشتر به کدام یک علاقه دارید و احساس می کنید چه فرمی را می توانید برای همیشه دوست داشته باشید.

 

خرید انگشتر سولیتر پریزما PI012

انگشتر سولیتر پریزما PI012

تراش نگین کوسن

نه کاملا گرد، نه کاملا مربع است این برش جذاب به سادگی و جذابیت مشهور است. نگین  های برش کوسن ترکیبی عالی از برش های پرنسسی و گرد هستند که شکل آنها از لبه های نرم کوسن الهام گرفته شده است. آنها دارای شکل مربع مجلل با گوشه های صاف و گرد هستند.  یک حلقه سولیتر با نگین برجسته و در عین حال کلاسیک برای عروس مدرن و شیک است.

 

خرید انگشتر سولیتر پریزما PI008

انگشتر-سولیتر-پریزما-PI008

تراش گلابی شکل

الماس گلابی شکل برای هزاران سال به عنوان یک الماس کلاسیک مورد علاقه بوده است. این طرحی است که امتحان خود را پس داده است و همیشه در میان برش های نگین های حلقه های نامزدی مورد علاقه افراد زیادی بوده است .

حلقه الماس گلابی شکل جذاب را ، برش اشکی نیز می نامند. این تراش نگین به نوعی تلاقی بین برلیان گرد سنتی و برش مارکی است. زیبایی و درخشندگی هر دو طرح را در یک شکل کمیاب اشکی مجسم می کند.

تراش بیضی

اگر به دنبال یک طرح حلقه نامزدی منحصر به فرد برای عشق زندگی خود هستید، این یک انتخاب عالی است.

اگر به جذابیت کلاسیک نگین ‌های گرد درخشان علاقه دارید، اما چیزی خاص و متفاوت می‌خواهید، حلقه نامزدی با برش بیضی می‌تواند مدلی باشد که دوست دارید فرم کشیده آن با بلندتر و باریکتر نشان دادن انگشتان دست را کشیده و جذاب می کند

 

خرید انگشتر سولیتر پریزما PI003

انگشتر-سولیتر-پریزما-PI003

مزایای انگشتر سولیتر

  • انگشتر سولیتر نسبت به حلقه های هاله یا سه سنگ ارزان تر است شما مجبور نیستید روی چندین الماس سرمایه گذاری کنید، فقط یک الماس کافی است تا جذابیت دستان شما را چندین برابر کند همچنین در خرید حلقه نامزدی خود صرفه جویی کنید .
  • حلقه‌های الماس سولیتر ساده‌ترین حلقه‌ها برای تکمیل استایل خود با  انواع طرح های مختلفی(کلاسیک) هستند.
  • انگشتر الماس سولیتر رنگ زیبایی به انگشتان شما می بخشد.  همیشه با انتخاب آنها ظاهری برجسته و درخشان تری به شما می بخشد.
  • وقتی انگشتر سولیتر را خریداری می کنید، دیگر نگران تمیز کردن آن نیستید زیرا لازم نیست که آن را به صورت حرفه ای تمیز کنید.
  • شما می توانید آن را در هر جایی بپوشید بدون اینکه با استایل یا لباس شما تضاد داشته باشد. حلقه نامزدی سولیتر یک طرح کلاسیک است و می‌توان آن را با لباس‌های غیررسمی، لباس اداری یا لباس مهمانی، بدون زحمت تزیین کرد.

چگونه میتوانم انگشتر سولیتر را خریداری کنم؟

شما می توانید خرید انگشتر طلا خود اعم از انگشتر سولیتر، انگشتر فانتزی و انگشترهای کلاسیک خود را از گالری هنزاگلد با گارانتی مادام العمر تهیه نمایید.ضمناً قانون مالیاتی جدید برروی تمامی محصولات هنزاگلد اعمال شده است.

5/5 - (1 امتیاز)