خرید سرویس طلا همیشه برای خانم ها با چالش هایی همراه بوده بخصوص برای زوج های جوان که میخواهند اولین و بهترین خرید سرویس طلا خود را انجام دهند. از آنجایی که یکی از مهمترین خرید های عروسی برای ما ایرانیان خرید سرویس طلا می باشد ما در این مقاله به تفاوت نیم ست و سرویس طلا میپردازیم.

نیم ست چیست؟

همانگونه که از نام آن مشخص است مجموعه ای کمتر از سرویس کامل طلا می باشد که شامل گردنبند و گوشواره می باشد البته هیچ قانون خاصی برای این مورد وجود ندارد و بعضی نیم ست ها ممکن است شامل انگشتر ، یا دستبند نیز باشند  ولی در حالت کلی مثل سرویس کامل نمی باشند و قسمتی از سرویس می باشند و اکثرا با یک گردنبند و یک جفت گوشواره در بازار موجود می باشند.

از لحاظ قیمتی خرید نیم ست طلا به نسبت خرید سرویس طلا  کمتر و  بصرفه تر می باشد و برای دادن هدیه نیز مناسب تر است. معمولا نیم ست ها از طلای 18 عیار ساخته شده اند که قبل از خرید نیم ست باید به عیار آن توجه کنید.امروزه نیم ست های طلا از محبوبیت بیشتری برخوردارند و از آنجایی که طرح های نیم ست ظریفتر و اسپرت تر می باشد برای دختران جوان مناسب می باشد.

به طور کلی، نیم ‌ست ‌ها معمولا حالتی اسپرت نسبت به سرویس‌های طلا دارند و برای استفاده روزانه و مهمانی‌های دوستانه نیز مناسب‌تر هستند. نکته مهم در زمان خرید نیم ست که باید به آن توجه داشت این است که اگر نیم ست طلا را به جهت استفاده در فعالیت روزمره خود خریداری می نمایید حتما مدل هایی را انتخاب کنید که از دوام و استحکام لازم برخوردار باشند

برخی از نیم ست های طلا هنزاگلد را مشاهده میکنید.

نیم ست طلا هنزاگلد

نیم ست طلا هنزاگلد

سرویس طلا

سرویس طلا یا ست کامل طلا شامل ، گردنبند ،گوشواره ، دستبند است. سرویس طلا در مراسم های عروسی و مراسمات خاص استفاده می شود.  معمولا خانم های میانسال و تازه عروس ها از سرویس طلا  استفاده می کنند البته در سرویس هایی که با ظرافت ساخته شده باشند در دختران جوان و مجرد نیز طرفدار دارد.

سرویس طلا به دلیل وجود سنگ ها و نگین های موجود دارای زرق و برق بیشتری بوده که همین موضوع باعث می شود که سرویس طلا در مراسمات مهم استفاده شود و نیم ست که حالت اسپرت تری دارد در روزمره بتوان از آن استفاده کرد.

برخی از ست های طلا هنزاگلد را مشاهده میکنید.

خرید سرویس طلا

سرویس طلا فانتزی

با خرید سرویس طلا خود از فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد علاوه بر صرفه جویی در وقت خود و مقایسه راحتتره قیمت ها میتوانید تجربه خرید سرویس طلا کم اجرت را نیز داشته باشید.

1/5 - (1 امتیاز)