دستبند طلا کارتیه جزء آن دسته از زیورآلاتی است که کمتر کسی می تواند ادعا کند آن را دوست ندارد. یکی از برندهای موفق در زمینه طلا و جواهرات برند کارتیه می باشد.

دست کردن دستبند کارتیه هیچ وقت از مد نمی افتد و بسیاری از خانم ها ست انگشتر و دستبند کارتیه را نمادی از اصالت و غرور می دانند.

این برند کلاسیک اکثر زیورآلات را تولید کرده مانند گردنبند کارتیه، انگشتر کارتیه و گوشواره کارتیر.

اما چیزی که در دنیای مد و فشن بسیار ترند شد دستنبد کارتیه بود. به طوری که هر وقت صحبت از این برند می شود برای اکثر افراد مدل دستبند کارتیه طرح عشق تداعی می شود. این طرح بسیار محبوب بوده و هست.

انواع دستبند کارتیه طلا

‌زمانی که برند کارتیر شروع به کار کرد سال ها تنها مورد استفاده اشراف زادگان و افراد معروف اروپا بود.

اما به دلیل خاص بودن و زیبا بودن دستبند کارتیر زنانه در بین مردم نیز محبوب شد.

حتی آقایان بسیاری هستند که علاقه زیادی به استفاده از دستبند کارتیر مردانه دارند.

یکی از هدیه های جذاب برای آقایان می تواند دستبند کارتیه چرم ، دستبند طلا کارتیه مردانه باشد.

دستبند کارتیر پیچ | دستبند کارتیر لاو

‌دستبند کارتیر طرح پیچ از معروف ترین دستبند های این برند می باشد. این دستبند با شعار عشقت را برای همیشه قفل کن متولد شد.

شکل بیضی این دستبند مچ دست را آزار نمی دهد و یک پیچ در یک طرف دستبند و یک لولا در طرف دیگر دستبند تعبیه شده است.

دستبند کارتیه پیچ با الهام از نوشته L⊝Ve  در سال 1969 برای برند فرانسوی کارتیر ساخته شده.

دستبند کارتیر لاو جزو موفق ترین مجموعه تاریخ کارتیه معرفی شد و در ایران نیز محبوبیت فوق العاده ای دارد.

دستبند کارتیر لاو

دستبند زنجیری کارتیه

دومین مدل دستبند کارتیه، دستبند زنجیری کارتیه می باشد که بسیار شناخته شده می باشد. هم خانم ها و هم آقایان به استفاده از آن علاقه دارند و برای هدیه دادن بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

این دستبند کارتیه طلا در وزن های مختلف اما با ظاهری یکسان ساخته شده است. با هر قیمتی که مد نظر داشته باشید می توانید این دستبند را خریداری کنید و یا به عزیزانتان هدیه بدهید.

قیمت دستبند کارتیر اصل با اجرت ساخت 14 درصد را می توانید از گالری هنزاگلد استعلام کنید.

مدل دستبند کارتیر زنانه

دستبند کارتیر النگویی

دستبند کارتیه النگویی و یا دستبند کارتیر النگویی؟ فرقی ندارد😊

این برند با هر دو این اسم ها در ایران شناخته شده است. دستبند النگویی بسیار مورد پسند خانم های جوان است. آن افرادی که از داشتن النگو لذت نمی برند قطعاً با دستبند کارتیه النگویی موافق هستند.

این دستبند ها در طرح های نگین دار و بی نگین طراحی شده اند.

دستبند کارتیه النگویی ساخته شده در هنزاگلد ترکیبی از طرح عشق و نگین دار است، این دستبند با انگشتر جذابش ست می شود و یکی از منحصر به فردترین ست دستبند و انگشتر کارتیر می باشد.

دستبند و انگشتر کارتیر

دستبند زنجیری ببر کارتیه

اگر شخصی هستید که همیشه وسایل برند استفاده می کنید و به لباس های مارک علاقه دارید باید بگویم برای خرید دستبند کارتیر اصل باید دستبند زنجیری ببر کارتیر را امتحان کنید.

نماد این برند ببر می باشد. طراحان برند کارتیه سعی کرده اند در تمام مدل های خود نمادی از ببر را استفاده کنند. یک دستبند زنجیری که ببر یک حلقه به دهان گرفته، ببری که با دستانش یک حلقه را گرفت و یا طراحی کامل ببر که روی دستبند النگویی پیاده شده جزو کالکشن کارتیه هنزاگلد می باشد.

ما در این کالکشن، مجموعه ای از دستبند های خاص را جمع آوری کرده ایم که همراه با ضمانت طلای 18 عیار و گارانتی تعمیر مادام العمر بتوانید تهیه کنید.

دستبند کارتیر اکسترا

یکی از جدیدترین دستبند کارتیر زنانه که طراحی شده است مدل اکسترا می باشد. ترکیبی جذاب از زنجیرهای ریز و درشت که با ظرافتی خاص به هم متصل شده است.

این دستبند را معمولاً به دست تازه عروس ها میبینید. چرا که افراد برای هدیه دادن در اولین فرصت به سراغ دستبند طلا می روند. این دستبند کارتیر اصل به دست خانم ها زیبایی و جلوه خاصی می دهد، به طوری که همه مجذوب دستان شما خواهند شد.

باید گفت که این طرح تنها مخصوص خانم ها می باشد و برای آقایان مناسب نیست اما نگران نباشید، کارتیه یک برند  همگانی است و همه سلیقه ها را در نظر گرفته است در ادامه انواع دستبند کارتیر مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

قیمت دستبند کارتیه زنانه

دستبند کارتیر مردانه

امروزه بسیاری از آقایان علاقه مند به استفاده از زیورآلات طلا هستند و حس قدرت و خاص بودن به آنها دست می دهد. به همین دلیل سازندگان طلا نیز از این اتفاق استقبال کرده و شروع به ساخت دستبند طلا مردانه کرده اند.

اما قیمت دستبند کارتیه طلا مردانه کمی متفاوت است چرا که وزن، ضخامت و ظرافت دستبندهای طلا مردانه با مدل های زنانه متفاوت است.

انواع دستبند طلا مردانه در کنار چرم کار شده است که در عین زیبایی، ارزش مادی نیز دارد. و یک انتخاب خوب برای هدیه دادن است.

دستبند کارتیر طلا مردانه در کنار سنگ نیز کار شده و بافت های نازک، متوسط و قوی نیز دارد. استفاده از سنگ ها در کنار دستبند ها انرژی و زیبایی مضاعفی به آن می دهد.

بسیاری از آقایان نیز هنگام خرید دستبند طلا مردانه آن را برای سرمایه گذاری خرید کرده ولی به دست می اندازند و لذت می برند.

قیمت دستبند کارتیه طلا مردانه

دستبند النگویی میخ کارتیه

قطعاً تا به حال دستبند میخ کارتیر را به دست اکثر خانم ها دیده اید. این دستبند در ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفت و مدل های استیل و نقره آن در اکثر فروشگاه ها موجود شد.

این دستبند النگویی برای پشت ساعت نمای بسیار جذابی دارد و خانم های جوان از این ترکیب بسیار لذت می برند.

مجموعه ميخ كارتير در دهه ٧٠ ميلادي در نيويورك طراحي شده است. روح جسورانه این محصول به گونه‌ای در آن منعکس شده است که نمادی از اصالت، استقلال، بی‌باکی و آزادی است.

دستبند کارتیه زنانه

قیمت دستبند کارتیر اصل

در دنیای طلا و جواهر کارتیر را به عنوان یک برند خاص و شیک می شناسند. به همین دلیل تقلب های زیادی از روی این برند زده شده و پیدا کردن دستبند کارتیر اصل کمی سخت می باشد.

هنگام خرید دستبند کارتیر اصل از یک گالری معتبر خریدی با آرامش خاطر داشته باشید.

گالری هنزاگلد علاوه بر برند کارتیر، برندهای دیگری نظیر هرمس، تیفانی، لوییس ویتون، گوچی، یورمن و… را دارا می باشد.

داشتن فروشگاه فیزیکی و ای نماد برای وب سایت هنزاگلد باعث شده تا مشتریان عزیزمان بیش از پیش به ما اعتماد کنند.

اجرت دستبند های کارتیر موجود در وب سایت ما حدود 15 درصد است اما تضمین کیفیت کالا و فاکتور اصالت کالا و ضمانت 7 روزه بازگشت کمتر کاری است که می توانیم برای مشتریانمان انجام دهیم.

خدمت دیگری که فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد به مشتریان خود ارائه می کند این است که با هر بار خرید مبلغ 5 درصد از کل سفارشتان در کیف پول شما ذخیره شده و برای خرید های بعدی می توانید از آن استفاده کنید.

این یک تخفیف دائمی است که ما برای تمام زیورآلاتمان لحاظ می کنیم.

5/5 - (2 امتیاز)