وقتی صحبت از خرید انگشتر طلا می شود ، یک چیز قطعی است: سایز انگشتر طلایی که انتخاب کرده اید مهم است. اندازه های استاندارد انگشتر برحسب میلی متر بر اساس محیط داخلی انگشتر ارائه می شود. درست مانند لباس ، اندازه انگشترها در مقیاس استاندارد است.

اگر اندازه خود را نمی دانید خرید انگشتر (مخصوصاً آنلاین) می تواند یک چالش برای شما باشد  و خرید انگشتر طلا با اندازه اشتباه می تواند خسته کننده باشد. بنابراین چگونه می توانید سایز انگشتر خود را اندازه گیری کرده و مطمئن شوید که اندازه شما مناسب است؟  فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد با راهنمای تعیین سایز انگشتر طلا به شما کمک می کند تا خرید انگشتر طلا برای شما راحت باشد.

نکات برتر جهت بدست آوردن اندازه انگشتر

در ادامه نکاتی مهم برای اندازه گیری اندازه انگشتر در خانه برای شما بازگو خواهیم کرد.  البته می توانید شخصاً به یک فروشگاه طلافروشی رفته تا اندازه انگشتر خود را به وسیله ابزار مخصوص (حلقه سایز انگشتر)  با دقت بیشتری اندازه گیری کنید.

انگشتر مدل شنل

زمان اندازه گیری انگشتر

به خاطر داشته باشید که اندازه انگشت شما در طول هر روز و در بازه های زمانی طولانی تر، تغییر می کند. انگشتان شما عصرها بزرگتر می شوند و می توانند تحت تأثیر هورمون ها ، آب و هوا ، دما و موارد دیگر قرار گیرند.

با توجه به این نکته ، ایده خوبی است که چندین بار در طول یک روز برای یک حلقه اندازه گیری کنید تا بهترین اندازه را برای خود پیدا کنید و مهمتر از همه ، اندازه حلقه ای که انتخاب می کنید باید عصر هنگام باشد که دمای هوا گرمتر می باشد و احتمال بزرگ شدن انگشتان شما بیشتر است.

اندازه مناسب انگشتر باید چگونه باشد؟

در نهایت اندازه انگشتر باید به آنچه شما بیشتر اوقات با آن احساس راحتی می کنید برمی گردد. به عنوان راهنما ، حلقه شما باید به اندازه کافی بزرگ باشد که از برآمدگی انگشت عبور کند و به اندازه ای تنگ باشد که از انگشت شما نیفتد. همچنین بدلیل تغییرات طبیعی در اندازه انگشتان که در طول روز اتفاق می افتد بدون مشکل زیاد روی بند انگشت شما قرار گیرد.

بشتر بخوانید :  جذاب ترین انگشتر های فانتزی طلا در قرن جدید 

نحوه اندازه گیری انگشتر 

میتوانید با استفاده از جدول زیر سایز دقیق انگشتر خود را فقط با استفاده از یک نخ در هر محلی که هستید اندازه بگیرید :

اندازه نخ سایز انگشتر اندازه نخ سایز انگشتر اندازه نخ سایز انگشتر اندازه نخ سایز انگشتر
4/4CM 44 5CM 50 5/6CM 56 6/2CM 62
 4/5CM 45 5/1CM 51 5/7CM 57 6/3CM 63
 4/6CM  46 5/2CM 52 5/8CM 58 6/4CM 64
4/7CM 47 5/3CM 53 5/9CM 59 6/5CM 65
 4/8CM 48 5/4CM 54 6CM 60 6/6CM 66
4/9CM 49 5/5CM 55 6/1CM 6 6/7CM 67

یکی دیگر از روش ها برای اندازه گیری انگشت خود ، استفاده از انگشترهای قبلی می باشد به صورت دستور العمل زیر:

  • حلقه فعلی خود را برداشته و روی یک تکه کاغذ بگذارید.
  • داخل حلقه خود را روی کاغذ بکشید.
  • قطر دایره ای را که از حلقه خود کشیده اید اندازه بگیرید.
  • از نمودار زیر برای تعیین اندازه حلقه خود استفاده کنید.

نحوه اندازه گیری انگشتر

کلام اخر:

تعیین سایز انگشتر باید به صورتی باشد که نه بیش از حد بزرگ و نه بیش از حد کوچک باشد . برای انجام این کار باید در یک هوای معتدل یا گرم این عمل را انجام دهید چرا که سایز اصلی انگشت در این نوع آب و هوا دقیق تر بوده و شما را دچار مشکل برای انتخاب سایز انگشتر قرار نمیدهد.

امیدواریم که این مقاله جهت بدست آوردن سایز انگشتر طلا برای شما مفید بوده باشد. شما میتوانید برای مشاهده و خرید انگشتر طلا به سایت ما به آدرس www.henzagold.com مراجعه بفرمایید.

 

5/5 - (3 امتیاز)