اکثر افراد علاقه زیادی به دست کردن و خرید دستبند طلا دارند و این به این دلیل است که دستبند طلا جذابیت حیرت آوری با خود به همراه دارد در این مقاله از انواع دستبند طلا میگوییم و در آخر پادکستی در این خصوص قرار دارد که شنیدن آن خالی از لطف نیست.

دستبند های طلا زنانه را میتوان به دو دسته دستبندهای زنجیری و دستبند النگویی طلا تقسیم کرد که در ابتدا به دستبندهای زنجیری طلا میپردازیم.

دستبند زنجیری طلا:

دستبند طلا زنانه

دستبندهای زنجیری شامل دستبندهایی می شوند که در آنها زنجیر بکار رفته و حالت لخت دارند و روی دست کاملا خوابیده می شود ،  تنوع بالایی دارند که شامل زنجیرهای تو پر و تو خالی می شوند.
زنجیرهای تو پر برای استفاده دائم بسیار مستحکم و مناسب هستند. در حالیکه زنجیرهای تو خالی با توجه به اینکه حجیم و لوکس به حساب می آیند. برای استفاده روزمره از آنها باید به استحکام آنها توجه کرد. چراکه تو خالی هستند و در برابر ضربه آسیب پذیرند.
همانگونه که گفته شد تنوع در دستبند طلا زنانه بسیار بالا بوده. و هر شرکت بنابر ترند بازار و سلیقه های مختلف از المان های مختلفی در طراحی خود استفاده کرده. و انتخاب آن بستگی به سلیقه خودتان دارد که چه طرحی را میپسندید.
 

دستبند النگویی طلا:

دستبند النگویی طلا

دستبند النگویی طلا اصولا دو فک مجزا دارند که با لولا و قفل به همدیگر وصل میشوند. در نگاه اول شاید همانند النگوهای سنتی به چشم آیند. اما این امکان رو به شما میدهند که خیلی راحت بتوانید آنها را باز و بسته کنید.
 
 
امیدوارم این مقاله با استفاده از این دسته بندی، به شما کمک کرده باشه که تنوع زیاد بازار باعث سردرگمی شما در انتخاب نشود. همچنان شما میتوانید در فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد انواع دستبند النگویی طلا را مشاهده بفرمایید و خرید دستبند طلا خود را براحتی انجام نمایید.
 
 
و در پایان توجه شما را به شنیدن پادکست زیر جلب مینمایم.