خرید دستبند طلا با توجه به رنگ پوست

از آنجا که دستبند طلا به طور کلی بر روی پوست شما قرار می گیرد ، کنتراست آن با پوست شما به راحتی قابل مشاهده است. از این رو ، یکی از بزرگترین عواملی که بر ظاهر دستبند طلا بر روی شما تأثیر می گذارد ، رنگ پوست شماست. بنابراین دانستن رنگ پوست چگونه به شما در خرید دستبند طلا کمک می کند؟ زیرا که جواهرات و به ویژه، خرید انگشتر طلا  و خرید دستبند طلا را باید با توجه به رنگ پوست انتخاب کنید.

با شناسایی رنگ پوست ، می‌توانید زیورآلات جذاب‌تری را برای خود انتخاب کنید. برای آشنایی با روش‌های شناخت رنگ پوست تا انتهای مطلب با فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد همراه باشید.

رنگ پوست خود را پیدا کنید

سه رنگ اصلی پوست وجود دارد؛ گرم ، خنثی و سرد  و روش های زیادی برای تعیین رنگ خاص شما وجود دارد. یکی از ساده ترین راه ها مشاهده رگ های مچ دست است. اگر آنها آبی یا بنفش به نظر می رسند ، احتمالاً تن شما سرد است در حالی که رگه های سبز رنگ به این معنی است که رنگ پوست شما گرم است. اگر نمی توانید سبز یا آبی بودن آنها را تعیین کنید ، احتمالاً رنگ پوست خنثی دارید. فقط به یاد داشته باشید که زیر نور طبیعی بررسی کنید.

شناخت رنگ پوست از طریق رگ های دست

انتخاب دستبند طلا زنانه بر اساس رنگ پوست

همانطور که در بالا ذکر شد ، فلزات خاص بسته به رنگ پوست شما بهتر به نظر می رسند.

حال که مشخص کردید رنگ پوستتان سرد، گرم یا خنثی است، نوبت آن است که فلز متناسب با آن را تعیین کنید. باید فلزی انتخاب کنید که باعث تشدید رنگ پوست شما شود.

خرید دستبند طلا برای تن های پوستی سرد

اگر تشخیص داده اید که رنگ پوست شما سرد است ، بهتر است قطعاتی از جنس پلاتین و طلای سفید را بپوشید.

طلای سفید ، نقره و پلاتین رنگ هایی با رنگ های سرد را بیشتر جلوه می دهند.

خرید دستبند طلا برای تن های پوستی گرم

رنگ های گرم پوست با رگه های سبز رنگ قابل تشخیص هستند. افرادی که رنگ های گرم دارند ، دستبند ساخته شده از طلای زرد ، رزگلد و فلزات با رنگ مس و برنج بهترین عملکرد را دارند و پیشنهاد میکنیم اصلا سراغ دستبند نقره و پلاتین نروید

خرید دستبند طلا برای تن های پوستی گرم

پوست با تن خنثی

اگر رنگ پوست خنثی دارید ، خوش شانس هستید، هر دو فلز سفید و زرد کاملاً مناسب شما هستند و حتی میتوانید در کنار یکدیگر استفاده کنید. یک دستبند ظریف با ترکیبی از گل رز و نقره یا طلای سفید و طلای زرد بسیار چشم‌نواز است و با تناژ پوست هم سازگاری دارد.

ست کردن رنگ پوست با سنگ های استفاده شده در دستبند طلا

در حال حاضر شما ایده انتخاب دستبند طلا را بر اساس رنگ پوستتان را به دست آوردید. تطابق رنگ دستبند با تن پوست در مورد سنگ‌ های جواهر هم صدق می‌کند.انتخاب سنگ قیمتی که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد ، ظاهری جذاب و شاداب تر ایجاد می کند.

  • برای رنگ های سرد پوست ، سنگ های روشن به رنگ های قرمز ، آبی ، بنفش و سبز گزینه بهتری هستند و دستبند طلا شما جذاب تر بنظر می رسد.
  • برای رنگ های گرم پوست ، روی رنگ های خاکی ، نارنجی ، زرد و قهوه ای تمرکز کنید.
  • انتخاب دستبند طلا بر اساس رنگ پوست خنثی بسیار ساده‌تر است. به راحتی می توان قوانین رنگ را مطابق با ترجیحات خود تغییر داد. طیف وسیعی از فلزات قیمتی و جواهرات مناسب تناژ خنثی هستند.

کلام آخر

امیدواریم که این مقاله در شناخت رنگ پوست شما در خرید دستنبد طلا به شما کمک کرده باشد ، هدف اصلی هنزاگلد این است که احساس خاص ، منحصر به فرد و زیبایی داشته باشید. لازم به ذکر است شما می توانید در فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد انواع دستبند طلا زنانه، دستبند النگویی طلا  ، دستبند طلا 18 عیار را در سایت www.henzagold.com مشاهده و خریداری نمایید.

1.7/5 - (3 امتیاز)