جواهراتی مانند خرید دستبند طلا و خرید انگشتر طلا به عنوان یکی از جواهرات فوق العاده و زیبا مورد توجه خانم ها در سنین مختلف قرار می گیرد. یکی از پرطرفدارترین زیورآلات زنانه، ست انگشتر و دستبند طلای زنانه است که در مهمانی ها و مجالس استفاده می شود و به استایل زنانه زیبایی می بخشد.

دستبند طلا جزو آن دسته زیور آلاتی است که خانم ها بیشتر مایل به استفاده از آن هستند، چرا که تأثیر مستقیمی بر استایل آنها دارد.

دستبند طلا به خاطر اینکه مانند انگشتر طلا در معرض دید قرار دارد، برای خانم ها بسیار اهمیت دارد.

اگر دقت کرده باشید انگشتر نامزدی، حلقه ازدواج، دستبند هدیه عیدی فروش بیشتری نسبت به گوشواره و گردنبند دارند و در اکثر مراسمات از انگشتر و دستبند برای هدیه دادن استفاده می شود.

این دو قطعه هم محبوبیت زیادی دارند و هم به خاطر مدل های فانتزی و سبک بودن قیمت های مناسبی دارند. البته که ست انگشتر و دستبند گران قیمت و سنگین هم پیدا خواهید کرد.

از معروف ترین ست های انگشتر و دستبند، برند کارتیر است که با مدل های متنوعی خودنمایی کرده اما به یک مدل دستبند بسیار معروف شده آن هم مدل دستبند النگویی عشق است. طرح این دستبند با پیچ هایی طراحی شده که قفل آن با یک پیچ گوشتی مخصوص باز می شود. اما به دلیل محبوبیت این دستبند، طرح های فیک آن در بازار زیاد شده برای اینکه بدانید چگونه دستبند کارتیر اصل بخرید راهکارهای ساده اما دقیقی را برای شما توضیح داده ایم.

 

خرید دستبند طلا
خرید دستبند طلا

خرید دستبند و انگشتر طلا

 

عکس دستبند طلا
عکس دستبند طلا

خرید انگشتر و دستبند ست

 

ست انگشتر و دستبند طلا
ست انگشتر و دستبند طلا

خرید ست انگشتر و دستبند طلا

 

برندهای معروف دنیا دستبندهای خاصی را تولید می کنند، عموما این دستبندها ساختاری انعطاف پذیر دارند تا به راحتی روی مچ دست بنشینند. برندهای معروفی مثل هرمس، لویی ویتون، کارتیه، تیفانی، ایتالیانو و دیور دست بندهای بسیار شیکی را طراحی می کنند. اگر اهل مد هستید و دوست دارید همیشه طبق مد روز جواهرات داشته باشید به شما پیشنهاد میکنم حتما به دسته بندی دستبند طلا  هنزا گلد سر بزنید.

 

خرید دستبند و انگشتر طلا
خرید دستبند و انگشتر طلا

خرید دستبند و انگشتر طلا

 

جدیدترین دستبند و انگشتر ست
جدیدترین دستبند و انگشتر ست

خرید دستبند و انگشتر برند

 

 

اغلب از برلیان و سنگ‌های قیمتی برای تزیین ست‌ انگشتر و دستبند طلا استفاده می‌شود، اما برخی مدل‌ها هم از تراشکاری و رنگ‌های مختلف طلا، مثل زرد، سفید و رز گلد استفاده می‌کنند. همچنین از سنگ های قیمتی نیز در طرح دستبندها استفاده می شود.

شیک ترین دستبند طلا برای خانم ها را میتوانید در گالری هنزاگلد ببینید.

 

دستبند طلا جدید

دستبند طلا جدید

خرید انگشتر و دستبند

 

عکس دستبند طلا
عکس دستبند طلا

خرید دستبند انگشتر

 

 جدیدترین مدل دستبند طلا ۱۴۰1
جدیدترین مدل دستبند طلا ۱۴۰1

خرید دستبند و انگشتر طلا

 

دستبند طلا می تواند برای استفاده روزانه مورد توجه قرار بگیرد. در این حالت احتمالاً سبک قفل شدن دستبند طلا از اهمیت به مراتب بالایی برخوردار است. خانم هایی که هر روز سر کار می روند، باید از محکم بودن قفل دستبند خود مطمئن باشند و با خیال راحت به کارهای روزمره خود مشغول شوند.

بعضی از خانم ها سبک های ظریف را برای انتخاب دستبند می پسندند. بعضی دیگر نیز سبک های ضخیم را برای خرید دستبند دوست دارند. خوشبختانه هنزا گلد تمام این سبک ها را به مشتریان ارائه می کند.

هر زمانی که قفل دستبند طلا شما خراب شود به صورت گارانتی مادام العمر هنزا گلد آن را برای شما تعمیر میکند.

 

4.7/5 - (34 امتیاز)