برند کارتیر از کجا متولد شد؟

در دهه 70 ميلادي شخصي به نام فرانكو كارتير اين برند را در فرانسه تاسيس نمود.

اين شركت طراح و توليد كننده زيوآلات لوكس و لاكچري است. طي سال هاي اخيركارتير شروع به ساخت دستبندهاي معروف امروزي نمود.

اين دستبندها امروزه به دستبند Love  معروف هستند و نماد جهاني تعهد و عشق است 🙂

ميتوان گفت طراحي ساده و شيك آن و سهولت استفاده از اين دستبند آن را تا اين حد معروف و محبوب نموده است.

دستبند كارتير همانند النگو بوده و سطح صاف و صيقلي دارد كه تنها تزيين آن پيچ هاي ظريف حكاكي شده روي آن هستند. دستبند كارتير زنانه روي دست شما قفل ميشود و قفل آن با پيچ گوشتي مخصوص عرضه شده با آن باز ميشود.

شركت كارتير هم بيان نموده دستبند كارتير نماد عشق ابدي ميان عاشق و معشوق است.

به علت محبوبيت و جذابيت بالاي دستبندهاي كارتير، دستبند فيك و تقلبي آن نيز در بازار زياد است. در ادامه به تفاوت هاي دستبند كارتير اصل و فيك ميپردازيم.

از نظرات کاربران متوجه شدیم که شیک ترین دستبند طلا برای خانم ها کدام هاست! اگر قصد خرید هدیه برای خانم ها را دارید مقاله شیک ترین دستبند طلا را از دست ندهید.

 

چگونه دستبند كارتير اصل بخریم؟

 

 

اما خرید دستبند کارتیر و یا گردنبند کارتیر کار سختی است. البته اگر از فروشگاه های معتبری که با برندهای اصیل کار میکنند، خرید کنید جای هیچ نگرانی نیست.

از آنجایی که کار با برندهای های کپی و تقلبی در ایران بسیار زیاد شده است به همین منظور راهکارهایی را به شما پیشنهاد می کنیم که بتوانید با اطمینان خاطر از اصل بودن دستبند کاتیر، گردنبند کارتیر و یا انگشتر کارتیر خود خریدتان را انجام دهید.

 

مارك تجاري اصل روی دستبند کارتیر

 

دستبند كارتير اصل داراي يك هولوگرام بر بدنه ي خود است اگر اين هولوگرام را مشاهده نكرديد به اصالت آن شك كنيد.

همچنين دستبند كارتير ساخته شده با طلاي 18 عيار داراي علامت K18 يا  750 است و دستبد كارتير جنس پلاتين نيز علامت 950 را حك شده روي بدنه خود دارد.

 

تفاوت وزن دستبند کارتیر اصل

تفاوت وزن دستبند کارتیر اصل
تفاوت وزن دستبند کارتیر اصل

 

خرید دستبند کارتیر

 

كيفيت دستبند كارتير به خاطر استفاده از طلا و پلاتينيوم با كيفيت است.

به خاطر همين ويژگي وزن دستبند كارتير معمولا بالاست چيزي حدود 30 تا 38 گرم. اغلب دستبندهاي فيك وزن كمتري دارند.

 

توجه به پيچ های دستبند کارتیر

توجه به پيچ های دستبند کارتیر
توجه به پيچ های دستبند کارتیر

 

خرید دستبند کارتیر اصل

 

برند كارتير يك برند معروف و لاكچري است كه ظرافت و كيفيت محصولات آن شهرت دارد بدين ترتيب پيچ ها با ظرافت و دقت طراحي و اجرا شده اند و كاملا به دستبند كارتير فلزي مهر گشته اند.

پس اگر عيب و نقصي در اين مورد در دستبندهاي كارتير ديديد به اصالت آن شك كنيد. مثلا اينكه پيچ ها هم راستا نباشند يا سطح صافي ندارند يا پيچ ها در محل خود ثابت باشند و به سختي باز شوند.

 

قيمت دستبند کارتیر اصل

قيمت دستبند کارتیر اصل
قيمت دستبند کارتیر اصل

 

خرید دستبند کارتیه

 

با توجه به وزن بالاي دستبند كارتير قابل انتظار است كه قيمت آن هم بالا باشد.

با توجه به مطالب گفته شده در هنگام خريد دستبند كارتير بسيار دقت كنيد و آن را از فروشگاه هاي معتبر خريداري نماييد تا به قيمت دستبند كارتير اصل يك دستبند تقلبي كارتير فيك نخريد.

در خريدهاي اينترنتي هم بسيار مواظب باشيد و تنها به عكس محصول اكتفا نكنيد و گواهي اعتبار اصل دستبند كارتير را از فروشنده بخواهيد.

 

دستبندهاي زنانه كارتير

دستبندهاي زنانه كارتير
دستبندهاي زنانه كارتير

 

خرید دستبند میخی کارتیر

 

در ابتدا زيورآلات اين برند از جمله دستبند زنانه كارتير و انگشتر كارتير توسط اشراف زادگان و افراد مشهور استفاده ميشد.

حتي امروزه هم استفاده محصولات كارتير را در خاندان هاي سلطنتي مثل دوشس كمبريج و كيت ميدلتون شاهد بوده ايم.

اما به تدريج استفاده از اين محصولات عموميت و محبوبيت يافت، مخصوصا بين خانم ها! در زير به چند نوع از دستبندهاي زنانه كارتير اشاره ميكنيم :

 

انواع دستبند زنانه کارتیر

انواع دستبند زنانه کارتیر
انواع دستبند زنانه کارتیر

 

خرید دستبند ببر کارتیر

 

دستبند زنانه كارتير مرواريدي، دستبند زنانه كارتير همراه پلاك، دستبند زنانه كارتير همراه النگو، دستبند زنانه كارتير ميخي، دستبند زنانه كارتير در انواع مدل هاي شيك دخترانه، دستبند زنانه كارتير استيل، دستبند زنانه كارتير كوبيده و … .

در خريد دستبند زنانه كارتير به نكات گفته شده در مورد اصل بود برند كارتير توجه داشته باشيد.

 

انگشتر كارتير

انگشتر كارتير
انگشتر كارتير

 

خرید انگشتر کارتیر

 

انگشتر كارتير از شهرت بسيار زيادي برخوردار شده و يكي از ترندهاي زيور آلات در سال 2021 شده است. انگشتر كارتير اصل هم مانند دستبند كارتير اصل معمولا گران قيت است.

از معروف ترين انگشترهاي برند كارتير انگشتر فيوژن كارتير است.در انتخاب و خريد انگشتر كارتير به حالت انگشتانتان و رنگ پوست خود توجه داشته باشيد تا متناسب با آن انگشتر كارتير طرح ظريف يا پهن و زرد يا سفيد خريداري كنيد.

در نگهداري از انگشتر كارتير خودتان هم دقت لازم را داشته باشيد و شوينده هاي قوي روي آن نريزيد و در استخر آن را همراه خود نبريد.

 

گردنبند كارتير

گردنبند كارتير
گردنبند كارتير

 

خرید گردنبند کارتیر

 

گردنبند كارتير در مدل هاي مختلفي طراحي و توليد شده اند كه همانند ساير زيور آلات برند كارتير جذاب و محبوب هستند.

گردنبند كارتير از زنجيرهاي درهم تنيده منظم و زيبا ساخته شده است. طراحي اين گردنبندها به گونه اي است كه هميشه به روز و محبوب و ترند هستند.

 

معروف ترین مدل های گردنبند کارتیر

معروف ترین مدل های گردنبند کارتیر
معروف ترین مدل های گردنبند کارتیر

 

خرید گردنبند کارتیر

 

از معروفترين مدل هاي گردنبند كارتير ميتوان به گردنبند كارتير با حلقه، گردنبند كارتير تك نگين رنگي، گردنبند كارتير سنگ هاي قيمتي مثل ياقوت، گردنبند كارتير مرواريد، گردنبند كارتير الماس و گردنبند كارتير سكه اي اشاره نمود.

در انتخاب گردنبند كارتير به نوع لباس خود توجه كنيد و با لباس هاي مجلسي گردنبند كارتير فاخر مروايد و الماس و ياقوت را برگزينيد و در مدل لباس هاي اسپرت از گردنبند كارتير سكه اي و حلقه اي استفاده نماييد.

در واقع گردنبندهاي كارتير در انواع ضخامت توليد شده اند به همين خاطر در قيمت و مدل، گزينه هاي انتخابي بسياري پيشرو داريد. همچنين گردنبندهاي كارتير به علت سادگي و شيكي طراحي براي آقايان هم مناسب است و مورد پسند آن ها نيز هست.

از مزيت هاي برند كارتير اين است كه شما ميتوانيد زيورآلات آن را با هم ست كنيد. انگشتر، دستبند و گردنبندي كه همانند هم هستند يا به هم مي آيند.

ساعت كارتير

در حقيقت ساعت هاي مچي كارتير مردانه اولين ساعت هاي مچي هستند و قبل از آن تمامي ساعت هاي مردانه جيبي بودند.

اولين ساعت مچي مردانه ساعت كارتير مدل سانتوس بود. ساعت هاي كارتير در مدل هاي طلا و استيل توليد ميشوند.

موتورهاي استفاده شده در انواع مدل ساعت كارتير هم باهم تفاوت دارند. همچنين در طراحي و تزيين ساعت كارتير از تعدادي نگين برليان استفاده ميشود كه در هر مدل تعداد آن فرق دارد بدين ترتيب همين تفاوت ها در ساخت عامل تفاوت قيمت آن ها است.

چند مدل از ساعت هاي كارتير عبارت اند از : ساعت مچي مردانه كارتير بالن بلو، ساعت مچي زنانه كارتير پنته و  … .

قيمت ساعت كارتير اصل با توجه به نكات گفته شده بالا است پس در خريد ساعت كارتير اصل دقت نماييد.

 

سخن پایانی …

در آخر باید بگویم اگر همیشه به دنبال طرح های خاص و زیورآلات شیک هستید حتماً برند کارتیر را امتحان کنید. یکی از پر طرفدار ترین، شیک ترین و خوش دست ترین برندهای طلا، طلای کارتیر می باشد که به کارته نیز معروف است.

در این مقاله سعی کردیم در مورد انواع دستبند طلا کارتیر، گردنبند کارتیر، انگشتر کارتیر و حت ساعت برند کارتیر نیز توضیح دهیم و به شما کمک کنیم چگونه برند اصل کارتیر را شناسایی کنید و با تاریخچه کارتیه آشنا شوید.

اگر تا به حال از محصولات برند کارتیر هنزاگلد استفاده کرده اید تجربه خود را کامنت کنید. تا به حال از گارانتی مادام العمر ما استفاده کرده اید؟؟

 

 

4/5 - (1 امتیاز)