همان طور که می دانید اکسسوری های طلا به خصوص انگشتر طلا در بین بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است. از دوران قدیم، طلا، عنصری ناب و محبوب در بین جهانیان بوده و هست. در گذشته تمام اکسسوری های طلا در بین مردان نیز از محبوبیت خاصی برخوردار بوده است اما امروزه این عنصر بیش تر در گروه بانوان محبوبیت دارد.

یکی از انگشتر هایی که بیش تر بانوان خواستار آن هستند، انگشتر طلا مجلسی می باشد.

در این مقاله انواع انگشتر طلا مجلسی و جدید ترین انگشتر طلا مجلسی را به نمایش خواهیم گذاشت تا در پایان بتوانید انگشتر مجلسی مطابق با سلیقه ی خود را بیابید.

 

یک انگشتر طلا مجلسی چه ویژگی هایی دارد؟

یک انگشتر طلا مجلسی چه ویژگی هایی دارد؟
یک انگشتر طلا مجلسی چه ویژگی هایی دارد؟

 

 

به طور کلی یک انگشتر مجلسی ویژگی های زیر را دارد:

از لحاظ ظاهری جلا دارد

یک انگشتر ظاهری ترجیحا نباید اسپرت و ساده باشد و باید جلا و درخشندگی داشته باشد. هم چنین یک انگشتر طلا مجلسی باید به صورت تک انداخته شود و اگر با انگشتر های دیگر استفاده شود ظاهری شلوغ و ناپسند را ایجاد می کند.

از درخشندگی خوبی برخوردار است

یک انگشتر طلا مجلسی باید از درخشندگی خوبی برخوردار باشد تا در مجلس و میهمانی بتواند زیبایی خود را به نمایش بگذارد. بهتر است انگشتر طلا مجلسی، ساده و بدون جلا نباشد.

یک انگشتر اسپرت برای استفاده ی روزانه بهتر است.

فانتزی نباشد

بهتر است مدل انگشتر طلا مجلسی شما فانتزی نباشد. البته طرح انتخابی شما کاملا سلیقه ایست! اما اگر بتوانید در انتخاب انگشتر مجلسی خود، سلیقه ی خود را به انگشتر هایی با سبک شیک و کلاسیک هدایت کنید، ترکیب بسیار زیباتری را ایجاد می کنید.  شما می توانید خرید انگشتر فانتزی را به مناسبت های دیگری موکول کنید.

رنگ لباس باشد

اگر لباسی با رنگ خاص خریداری کردید و سنگ رنگ لباس شما در بازار موجود است، پیشنهاد می کنیم که انگشترتان را همرنگ با لباس خود خریداری کنید. این کار هارمونی خاصی به  استایل شما می بخشد و آن را دل نواز می کند. پس این گزینه را فراموش نکنید.

 

انواع انگشتر طلا مجلسی

انواع انگشتر طلا مجلسی
انواع انگشتر طلا مجلسی

 

 

در ادامه با جدید ترین انگشتر طلا مجلسی آشنا خواهید شد:

 

انگشتر مدل شنل

انگشتر مدل شنل
انگشتر مدل شنل

 

خرید انگشتر شنل

 

این سبک انگشتر گزینه ی بسیار خوبی برای استایل با لباس مجلسی خواهد بود. انگشتر مدل شنل شیک و در عین حال ساده می باشد. هم چنین از ویژگی های ظاهری خوبی نیز برخوردار است.

 

انگشتر مدل هرمس

انگشتر مدل هرمس
انگشتر مدل هرمس

 

خرید انگشتر هرمس

 

اگر قصد خرید انگشتر نامزدی را دارید این مدل را از دست ندهید! این انگشتر بسیار درخشنده و در عین حال ظریف و سبک می باشد. این انگشتر به رنگ طلایی می باشد و به همین دلیل با انواع لباس ها ست می شود.

شما می توانید جدید ترین انگشتر طلا مجلسی را از سایت هنزا گلد خریداری نمایید.

 

انگشتر مدل پرتفینو

انگشتر مدل پرتفینو
انگشتر مدل پرتفینو

 

خرید انگشتر پورتفینو

 

این انگشتر با این که در ساخت آن نگین به کار نرفته است اما به دلیل ترکیب طلای سفید و گلدن رز که در آن وجود دارد، از زیبایی و سادگی منحصر به فردی برخوردار است. اگر به دنبال یک انتخاب خوب برای لباس هایی با تم رنگی سفید و کرم می گردید این گزینه را از دست ندهید.

 

انگشتر مدل سیترین

انگشتر مدل سیترین
انگشتر مدل سیترین

 

خرید انگشتر سیترین

 

اگر به دنبال یک انگشتر تک نگین هستید که دستان شما را زیبا تر و روشن تر از همیشه جلوه دهد، این مدل را از دست ندهید! این انگشتر را بهتر است به صورت تکی و با یک دستبند و یا ساعت به دست کنید.

 

انگشتر مدل چنل

انگشتر مدل چنل
انگشتر مدل چنل

 

خرید انگشتر چنل

 

اگر می خواهید که انگشتری را به دست کنید که حس قدرت را به شما ببخشد، این انگشتر را از دست ندهید. این انگشتر درخشندگی فراوانی دارد و به دلیل طرح خاص خود، حس اقتدار را به شما القا می کند. ترکیب این انگشتر با لباس شب مشکی و یا کت و شلوار مشکی بسیار زیباست.

 

انگشتر مدل مار بولگاری

انگشتر مدل مار بولگاری
انگشتر مدل مار بولگاری

 

خرید انگشتر مار بولگاری

 

به دنبال سادگی و در عین حال شیک بودن هستید؟ این انگشتر را از دست ندهید! این انگشتر طلا مجلسی به صورت ست با دست بند خود موجود است که به دلیل تراش های ریزی که روی آن وجو دارد، زیبایی  و سادگی را به شما هدیه می کند. این مدل نیز شما را مقتدر تر نشان خواهد داد.

 

انگشتر مدل یورمن

انگشتر مدل یورمن
انگشتر مدل یورمن

 

خرید انگشتر یورمن

 

اگر به دنبال یک انگشتر طلا مجلسی با مدل خاص هستید، انگشتر طلا مدل یورمن گزینه ی مناسبی برای شما می باشد. این گزینه برای افرادی مناسب است که تک و منحصر به فرد بودن را دوست دارند. بنابراین اگر به دنبال این هستید که یک انگشتر با مدل خاص داشته باشید این مدل را از دست ندهید .

 

 انگشتر برند تیفانی

 انگشتر برند تیفانی
انگشتر برند تیفانی

 

خرید انگشتر تیفانی

 

درباره ی این انگشتر می توان گفت: ساده، زیبا و شیک! اگر از انگشتر هایی با مدل های شلوغ بیزارید اما به دوست دارید که انگشتری دست کنید که زیبا و شیک باشد، می توانید از انگشتر های برند تیفانی هنزا دیدن کنید.

 

در آخر …

در سخن پایانی خوب است بدانید که  هدف از معرفی این انگشتر ها این است که شما با مدل های مختلف انگشتر آشنا شوید و هم چنین بتوانید مدلی مطابق با سلیقه ی خود پیدا کنید. سلیقه ی شما همیشه اولویت است و شما می توانید در کنار رعایت کردن اصول مد و پوشش اکسسوری، سلیقه ی خود را نیز اجرایی کنید.

برای خرید انواع اکسسوری و ست طلا با قیمت مناسب و هم چنین ضمانت اصل بودن کالا و پشتیبانی همیشگی، می توانید به سایت هنزا گلد مراجعه نمایید.