انگشتر طلا یکی از زیورآلاتی است که خانم ها به آن علاقه زیادی دارند. و در استایل روزانه خود از آن استفاده می کنند. انگشتر ها انواع مختلفی دارند. یکی از این نوع ها، انگشتر طلا بدون نگین است. این مدل انگشتر طلا، به دلیل نداشتن نگین، مورد پسند افراد زیادی هست.

البته خود این مدل انگشتر طلا بدون نگین، از تنوع بالایی برخوردار است.

که در ادامه مقاله به طور مفصل به بررسی آن می پردازیم.

 

 

انگشتر طلا

یکی از زیورآلاتی که محدود به جنسیت خاصی نمی شود، انگشتر طلا است. به صورتی که در ویترین مغازه طلا فروشی، انگشتر طلا، مردانه و هم زنانه مشاهده می کنیم. انگشتر طلا، فرم انگشتان مردان و زنان را زیباتر می‌کند و شاید دلیل محبوبیت این اکسسوری به این خاطر باشد.

انگشتر ها را براساس شکل ظاهری و ساختارشان و نیز نحوه کارایی و مورد مصرف واقع شدن، دسته بندی می کنند. همچنین لازم به ذکر است که انگشتر طلا از تنوع بسیار گسترده ای برخوردار است. بنابراین خرید انگشتر طلا، از میان گزینه های متنوع، کمی انتخاب را سخت می‌کند.

 

انگشتر طلا ظریف
انگشتر طلا ظریف

 

خرید انگشتر فلورانس

 

 

خرید انگشتر فانتزی
خرید انگشتر فانتزی

 

خرید انگشتر فانتزی

 

 

انگشتر طلا بدون نگین

این مدل انگشتر طلا بدون نگین، در رنگ های متنوعی طراحی و ساخته می شود. خوبی این مدل انگشتر این است که به راحتی با یک لباس زیبا یا زیورآلاتی دیگر ست می شود و ظاهر فرد را بسیار جذاب نشان می دهد. می توان گفت استفاده از انگشتر طلای زرد بدون نگین، ضمن آنکه از تنوع بالایی برخوردار است، استایل فرد را تکمیل می‌کند. همچنین خیلی از بانوان هستند که به انگشتر طلا سفید بدون نگین، علاقه‌مند هستند. که این مدل از انگشتر طلا، به نوع خود برای شخص، جذابیت خاصی را به ارمغان می‌آورد.

امروزه اکثر خانم‌ها به زیورآلات ساده و شیک علاقه مند هستند و بیشتر از این نوع جواهرات استفاده می کنند.

انگشتر طلایی که بدون نگین ساخته شده است، قیمتش نسبت به انگشتر هایی که نگین دار هستند، مناسب تر می باشد. در واقع، شاید این مدل انگشتر ها، قیمت کمتری داشته باشند، ولی چیزی از زیبایی و جذابیت آنها کم نمی کند.

 

انگشتر طلا بدون نگین
انگشتر طلا بدون نگین

 

خرید انگشتر بدون نگین

 

خرید انگشتر طلا

می توان گفت یکی از محبوب‌ترین خرید ها، به خصوص برای بانوان، خرید انگشتر طلا می باشد. خرید انگشتر طلا، شاید به دلایل مختلفی مثل حلقه ازدواج، هدیه به عنوان یادگاری، برای دوران آشنایی و همچنین به عنوان سرمایه خریداری شود.

در هنگام خرید انگشتر طلا، باید به نکاتی توجه داشته باشید. مثلاً به فرم انگشتان دست. زیرا ممکن است یک انگشتر، مناسب انگشتان کشیده یا انگشتان عریض باشد. و اگر درست انتخاب شود، زیبایی دستان شما را چند برابر می کند.

علاوه بر آن باید  قبل از خرید به نکاتی دیگر نیز دقت کنید.

از جمله :

  1. طلای اصل بودن
  2. رکاب انگشتر
  3. سایز انگشتر
  4. پوشش سطح داخلی آن
  5. طرح انگشتر
  6. رنگ انگشتر
  7. قیمت انگشتر طلا

 

خرید انگشتر طلا بدون نگین
خرید انگشتر طلا بدون نگین

 

خرید انگشتر طلا ظریف بدون نگین

 

 

خرید انگشتر طلای زنانه بدون نگین

همان طور که در قسمت خرید انگشتر طلا، به آن اشاره شد، برای خرید انگشتر طلای بدون نگین هم، باید به همان نکات توجه فرمایید.

به طور مثال: به رنگ پوستتان دقت کنید و رنگ انگشتری را انتخاب کنید که به دست شما بیاید. علاوه بر آن باید به کشیدگی انگشتان دست خود نیز دقت کرد و با توجه به بزرگی و کوچکی دستتان، انگشتر درشت یا کوچک و یا ظریف انتخاب کنید. همچنین قیمت انگشتر طلا هم موردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. و ما در این قسمت کمی مفصل تر به آن می‌پردازیم. می توان گفت عوامل زیادی بر روی قیمت انگشتر طلا بدون نگین، تاثیر گذار هستند. به عنوان نمونه عیار طلا از مواردی است که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت طلا دارد. موارد دیگر نیز مثل نگین انگشتر، بر قیمت آن تاثیر گذار هستند. انگشتر هایی که بدون نگین هستند، قیمت مناسب تری نسبت به انگشتر طلای نگین دار دارند. و مورد دیگر وزن طلای موجود در انگشتر است. لازم به ذکر است که در هنگام فروش انگشتر طلا بدون نگین، وزن خالص آن محاسبه می شود. ولی برای انگشتر های نگین دار، وزن نگین، در موقع  فروش از آن کسر می شود و بعد قیمت آن محاسبه می شود.

 

خرید انگشتر طلا ظریف بدون نگین
خرید انگشتر طلا ظریف بدون نگین

 

خرید انگشتر طلا ظریف بدون نگین

 

خرید انگشتر فانتزی
خرید انگشتر فانتزی

 

خرید انگشتر فانتزی بدون نگین

 

 ترند شدن مدل های قدیمی

در گذشته خیلی از بانوان چند انگشتر را به طور هم زمان در انگشتان دست خود استفاده می کردند و می توان گفت به نوعی مد به حساب می آمد.

امروزه این مدل استفاده از انگشتر، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. به طوری که بسیاری از افراد، چند انگشتر بدون نگین، که به آن انگشترهای طلای مینیمال می‌گویند را انتخاب می کنند و در یک انگشت خود از آنها استفاده می کنند.

 

خرید انگشتر طلا سبک
خرید انگشتر طلا سبک

 

خرید انگشتر طلا سبک

 

 

خرید نیم انگشتی
خرید نیم انگشتی

 

خرید انگشتر نیم بند

 

سخن پایانی …

افراد خاص و ساده پسند، بیشتر به سراغ مدل انگشتر طلا بدون نگین می روند. این انگشتر ها، در انواع مختلف و رنگ های متنوع طراحی و ساخته می شود. که با توجه به سلیقه افراد و رنگ پوستشان انتخاب می شوند. البته شاید برخی بانوان، این نوع مدل انگشتر را نپسندند ولی باید بدانند که ست کردن آن با لباس های خاص و دیگر جواهرات پر زرق و برق و یا ساعت، می تواند جلوه ای زیبا به آن ها ببخشد.

با توجه به مطالب ارائه شده در این مقاله، گالری طلای هنزا، با عرضه انواع انگشتر طلا که شامل طراحی های کلاسیک مدرن، مینیمال، دست ساز و … است، هر سلیقه و استایلی را پوشش می‌دهد. و به دلیل آنکه از قیمت مناسب و محصولات بسیار متنوع برخوردار است، شما عزیزان می توانید با هر سلیقه و بودجه ای، انگشتر طلای مورد نظر خود را در گالری هنزا بیابید.