یکی از زیورآلات بسیار پرطرفدار در میان خانم‌ها و آقایان، انگشتر طلا می باشد .

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن اینترنت در میان همگان ،افراد بیشتری، تمایل به خرید طلا به صورت اینترنتی دارند .البته خرید انگشتر طلا به صورت آنلاین ،نیازمند ترفند هایی می باشد تا بتوانید بهترین انگشتر طلا را انتخاب کنید.

زیرا انگشتر طلا زنانه مناسب برای یک شخص ممکن است برای شخص دیگر مناسب نباشد. برخی از سبک های کلاسیک ممکن است متناسب با همه باشد به همین ترتیب برای انگشت های کوتاه ، بلند ، باریک یا پهن ، انگشترهای مختلفی مناسب برای هر اندازه دست و شکل انگشت وجود دارد.

نکته مهم این است که بتوانید سایز انگشتر طلا را پیدا کنید و متناسب با انگشت خودتان خرید انجام دهید.

 

 

 

نکات مهم در خرید انگشتر طلا آنلاین 

قبل از هر چیز باید از فروشگاهی که می‌خواهید خرید کنید اطمینان کامل داشته باشید و آن فروشگاه معتبر باشد.

  • دریافت فاکتور رسمی
  • مدل انگشتان دست
  • رنگ پوست
  • جنسیت
  • مقدار هزینه ای که می توان پرداخت کرد
  • ویژگی‌های شخصیتی و سبک انگشتانتان
  • تعیین سایز انگشتر

در ادامه به دلیل اهمیت سایز انگشتر ، که هنگام خرید باید به آن دقت کنید می پردازیم.

 

 

جدیدترین انگشتر طلا زنانه بدون نگین با قیمت

 

 

خرید انگشتر طلا

 

سایز انگشتر را چگونه بفهمیم؟

وقتی می خواهید خرید آنلاین انگشتر طلا  داشته باشید، مهم‌ترین مسئله‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که سایز انگشتر با سایز انگشت موردنظرتان (اشاره ،شصت، حلقه،انگشت میانی و..) مطابقت داشته باشد.

برای این منظور راه حل هایی ارائه شده است.

  • یکی از روش های آسان این است که آن انگشتری که برای انگشت دستتان مناسب است را در یک قالب صابون فشار دهید، در این صورت جای آن می ماند و شما می توانید از روی قطر دایره، سایز انگشتر را اندازه گیری کنید. سپس از روی نمودار هایی که در اینترنت وجود دارد اندازه ای را که به دست آورده اید، تبدیل کنید. بنابراین سایز انگشتر مشخص می شود.
  • روش دیگری که برای تعیین سایز انگشتر طلا وجود دارد که آن هم بسیار آسان و دقیق است ،به این صورت که قطر انگشتری را که مناسب انگشتتان است را اندازه بگیرید، سپس توسط نمودار های موجود در اینترنت با داشتن قطر انگشتر تان به سایز انگشتتان دسترسی پیدا می‌کنید.
  • استفاده از نخ روش دیگری می باشد، تا بتوانید به سایز انگشت تان برسید برای این منظور باید نخ را دور انگشت خود پیچید بعد آن قسمت از تقاطع نخ ها را با خودکار علامت بزنید، سپس نخ را روی سطحی در کنار خط کش قرار دهید و طول آن را بر حسب میلی متر اندازه گیری کنید و بعد توسط جدول با استفاده از طول نخ به سایز انگشت دست تان برسید. این جدول را می توانید در اینترنت پیدا کنید.
  • استفاده از کاغذ یکی دیگر از روش های تعیین سایز انگشتر می باشد که مراحل انجام آن دقیقاً مانند اندازه گیری سایز انگشت توسط نخ است و تنها تفاوت آن این است که به جای نخ از کاغذ استفاده می کنید.
  • از دقیق ترین و راحت ترین روش ها این است که برای تعیین سایز انگشتر به فروشگاه های طلافروشی مراجعه کنید. در آنجا فروشنده از اندازه گیری های فلزی حلقه یا از قالب استیل حلقه استفاده می کند. اگر از قالب استیل کمک بگیرد باید انگشتری که برای دست شما خوب است را روی این قالب بگذارد سپس از روی اعداد مندرج شده، سایز انگشتر مشخص می شود .و اندازه گیری فلزی حلقه به این صورت است که حلقه های کوچکی در سایزهای مختلف به ترتیب افزایشی را در خود دارد.

 

انگشتر طلا زنانه بدون نگین با قیمت

 

 

عوامل موثر در تعیین سایز انگشتر طلا

درست است که با راه حل هایی که در قسمت قبل گفته شد شما می توانید سایز انگشت تان را به طور دقیق پیدا کنید و از این بابت برای خرید اینترنتی خیالتان راحت باشد که انگشتر مناسب دستتان را خریداری می کنید. ولی عواملی وجود دارد که بر روی سایز انگشتان تاثیر می گذارند و ممکن است آن را تغییر دهند و با خرید انگشتر آنلاین وقتی به دستتان می رسد می بینید کمی گشاد یا تنگ است. بنابراین حواستان به عواملی که در تعیین سایز انگشتر طلا موثر است باشد ،این عوامل عبارت اند از:

  • بارداری (در دوران بارداری ممکن است شخص دچار ورم دوران بارداری شود)
  • ورزش
  • کاهش یا افزایش وزن
  • رطوبت (باعث می شود انگشتان دست متورم شوند)
  • دما (انگشتان دست وقتی هوا سرد است قطر کمتری دارند و در دمای گرم قطر بیشتری پیدا می‌کنند)
  • در هنگام شبانه روز (در روز انگشتان قطر کمتر و در شب قطر بیشتری دارند. در این صورت توصیه می شود سایز انگشت را در بین روز و در دمای اتاق اندازه بگیرید)

 

 

خرید انگشتر طلا زنانه

 

 

کدام سبک انگشتر طلا به انگشتان من می آید؟

وقتی نوبت به انتخاب انگشتر طلا می رسد ، مهم است که طرحی را انتخاب کنید که مناسب شکل انگشت باشد.  با چند دستورالعمل ساده ، می توانید انگشتری پیدا کنید که بدنبال آن بودید.

 

 انگشتر در انگشت اشاره و شیطان پرستی

 

 

خرید انگشتر طلا
خرید انگشتر طلا

 

 

انگشت های بلند

انواع انگشتر طلا به انگشت های بلند و باریک می آیند. اگر دارای انگشتان کشیده هستید، به نکات زیر توجه کنید:

انگشترهایی که سنگ گرد و تراش پرنسسی دارند به انگشتان شما جلوه خاصی می بخشند. برای انگشتان بلند حلقه های پهن تر می توانند مکمل خوبی باشند. برای انگشت های خیلی بلند مدل های ظریف بدون نگین درشت و کشیده توصیه می شود.

انگشت های با مفاصل بزرگ

اگر بند انگشت های پهنی دارید و از دستان خود راضی نیستید می توانید با انتخاب انگشتر مناسب نگاه را از آنها دور کنید. برای افرادی که بند انگشت درشتی دارند نگین های گرد و بزرگ به جای انگشتر ظریف و نازک توصیه می شود. حلقه های هرچه قطورتر و سنگین تر را انتخاب کنید تا دید افراد به جای میان انگشت تان به سمت انگشتر سوق یابد.

 

 

انگشتر طلا بدون نگین
انگشتر طلا بدون نگین

 

انگشت های کوتاه

انگشتری برای انگشت های کوتاه زیبا است که بتواند به کشیده تر شدن ظاهر انگشت ها کمک نماید. بنابراین باید در انتخاب انگشتر دقت کنید.

برای بلندتر دیده شدن انگشت هایتان، انگشترهایی که سنگ های تخم مرغی، بیضوی و گلابی شکل دارند را انتخاب کنید. سنگ های زمردی مستطیل شکل که بیش از حد بزرگ نباشند، دستان را بلند و کشیده نشان می دهند.

حلقه های باریک و نازک با پهنای کم هم باعث میشود انگشتان بلندتر دیده شود.نگین های کشیده، انگشت ها را بلندتر و کشیده تر نشان می دهد.

دقت کنید برای انگشتان کوچک از نوارهای ضخیم ، الماسهای بزرگ دوری کنید. اصولاً شما طرحی نمی خواهید که ظاهر چمباتمه ای را تقویت کند.

انگشت های قلمی

انگشترهایی برای انگشت های نازک و قلمی مناسب است که سنگینی اضافی به انگشت ها متحمل نکنند. برای اینکه انگشت ها پهن تر بنظر برسند باید انگشترهایی را انتخاب نمایند که سنگ های کوچک داشته باشند. برای پهن تر بنظر رسیدن ظاهر انگشت حلقه های قطور را استفاده نمایید.