حقایق کلیدی در مورد طلای رز گلد

  • طلای رز گلد طلایی است که با مس آلیاژ شده است
  • طلای رز گلد همان عیار 750 و 18 را داراست و عیار آن تغییری نکرده است

اطلاعات در مورد رز گلد

طلایی که با مس آلیاژ شود رزگلد نامیده می شود. این آلیاژ گاهی اوقات به عنوان طلای سرخ یا طلای صورتی نیز شناخته می شود و در فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد ما تمایل داریم از اصطلاح زرگلد استفاده کنیم زیرا فکر می کنیم این رنگ زیبایی آن را به بهترین وجه توصیف می کند.

با افزایش محبوبیت زرگلد ، ما سوالاتی را در مورد رزگلد تجربه کرده ایم ، آیا این نوع طلای نوع خود است یا فلز دیگری است که آبکاری شده است؟

پاسخ این است که بسیار شبیه هر نوع دیگری از طلا است که برای استفاده در جواهرات آلیاژ می شود – تمام طلاهایی که از زمین استخراج می شود رنگ زرد و بسیار نرم است بنابراین می توان آن را به طلایی تبدیل کرد که در جواهرات استفاده می کنیم.

 

خرید انگشتر فانتزی زیر یک میلیون ؟!

 

طلای خالص با یک سری دیگر از فلزات مخلوط می شود تا آن را برای پوشیدن روزمره عملی و مناسب کند. به فلزاتی که با آنها مخلوط می شود آلیاژها گفته می شود و رنگ این آلیاژهاست که رنگ انتهایی طلا را تعیین می کند. به عنوان مثال طلای زرد با فلزاتی مانند برنج ، طلای سفید با نقره ، پلاتین یا پالادیوم مخلوط می شود و در مورد رزگلد مس برای ایجاد رنگ صورتی گرم به آن استفاده می شود

نتیجه:

برای اینکه به طلا رنگ دهیم دو روش برای آن وجود دارد

روش اول: آبکاری طلا هست که هر سه نوع رنگ زرد، سفید و رزگلد را با این روش بدست می آورند

روش دوم: در این روش برای اینکه طلا ساخته شود نیاز به عیار کردن طلا دارند تا طلا از نرمی خود خارج شود و بتوان از آن کارهای مختلفی را ساخت.

اگر هنگام عیار کردن طلا تماماً از شمش نقره استفاده کنند، طلا به رنگ سفید در می آید و اصطلاحاً به آن طلا سفید میگویند.

اگر هنگام عیار کردن طلا تماماً از شمش مس استفاده کنند، طلا به رنگ رزگلد در آمده و به اصطلاح میگویند که آن طلا خود رنگ هست و نیاز به آبکاری ندارد.

در کل رنگ های طلا یا زرد است یا سفید و یا رزگلد

در این صورت مادام العمر طلایی که شما در اختیار دارید هیچوقت رنگ آن عوض نشده و رنگ روز اول خودش را دارد.

 

خرید دستبند ظریف و سبک

 

جواهرات طلا را از کجا بخریم؟

نگاهی به فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد بیندازید .

در فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد انواع دستبند طلا زنانه ، دستبند النگویی طلا ، دستبند طلا 18 عیار ، انگشتر طلا زنانه بدون نگین ، گردنبند رولباسی طلا ، گردنبند طلا زنانه ، گوشواره طلا زنانه و همچنین سرویس طلا نگین دار را با تنوع بسیار و با خیالی آسوده خرید نمایید.