هر آنچه باید درباره برند یورمن و محصولات خاص آن بدانید

یکی دیگر از برندهای معروف در زمینه مد، فشن و جواهرات برند یورمن (David Yurman) است که در سال 1980 میلادی توسط دیوید یورمن و همسرش سایبیل یورمن در شهر نیویورک تاسیس شد. این شرکت خانوادگی که قدمت بسیاری ندارد. و بیشتر به جواهرات و ساعت‌های زیبا و لوکس معروف است نمونه‌ای از الهام، نوآوری و ترکیب ایده‌های ناب دو هنرمند علاقه‌مند به هنر و طراحی است. در ادامه با فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد همراه باشید تا بیشتر درباره این برند و محصولات آن بدانید…

آغاز کار دیوید یورمن

اولین طراحی‌های دیوید یورمن مجسمه‌هایی بود که در دوران مدرسه‌اش می‌ساخت و در سالن غذاخوری مدرسه به فروش می‌رساند. اما بعد به صورت حرفه‌ای‌تر شروع به یادگیری هنر مجسمه سازی نزد اساتید بزرگی همچون Jacques Lipshitz  و Theodore Rozack  نمود. در همین مسیر در سال 1960 میلادی با همسرش Sybil Kleinrock در استودیو مجسمه سازی Hans Van de Bovenkamp آشنا شد.

یورمن با همراهی همسرش شروع به کار هنری در دهه 70 میلادی نمود که مقدمه‌ای برای آغاز برند یورمن بود. این زوج هنری در ابتدای امر هدفشان فقط ساختن اشیائی با طراحی زیبا برای پوشیدن بود. اولین قطعه جواهراتی که دیوید یورمن طراحی و ساخت، به درخواست همسرش بود. سایبیل می‌خواست یک اثر هنری را به شکل جواهرات در یک گالری هنری بپوشد. این جواهر گردنبند، مجسمه‌ی بی‌نظیری از سیم‌های در هم پیچیده به نام دانته بود. صاحب گالری مجذوب طراحی این گردنبند شد و به این ترتیب یورمن فهمید که با هنر و خلاقیت مجسمه سازی خود می‌تواند جواهرات فوق العاده‌ای بسازد.

جهت مشاهده بیشتر و خرید گردنبند طلا زنانه هنزاگلد برند یورمن در فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد کلیک نمایید

گردنبند طلا زنانه هنزاگلد برند یورمن

برند یورمن به دلیل استفاده از مواد و طرح‌های غیر معمول معروف شد. آنها اولین طراح جواهراتی بودند که الماس را در نقره جای دادند. و با استفاده از موادی مثل تیتانیوم سیاه، کربن و شهاب سنگ محصولات خود را جذاب‌تر کردند. جواهرات این برند، با طرح‌های آینده‌گرایانه از نقره، پلاتین یا سیم طلایی ساخته شده و با سنگ‌های قیمتی تزئین شده است.

آنها برند خودشان را پایه گذاری کردند و از طراحی و تولید جواهرات و ساعت به طراحی و ساخت عطر و عینک رسیدند و  در سال 2008 اولین عطر یورمن را به بازار عرضه کردند که همانند جواهرات این برند پیچیدگی مشابه‌ای داشت. البته در این برند شخص سومی نیز نقش به سزایی داشت. این شخص پسر آنها، ایوان یورمن است که با الهام از بافت‌های طبیعی، آثار باستانی و مواد پیشرفته، نقشی خاصی در طراحی طلا و جواهرات مردانه و طرح‌های عروسی داشته است.

سبک خاص برند یورمن

اصل کابل با الهام از طبیعت و همینطور معماری باستانی و مدرن ویژگی بارز طراحی جواهرات این برند معروف است که در سال 1983 به شکل دستبند کابلی شکل و سیم‌های فلزی که به شکل مارپیچ دورهم می‌پیچند آغاز شد. این نوع سبک را در قالب حکاکی، علامت یا چیدمانی در همه‌ محصولات این برند می‌توان دید. یورمن معتقد است این نقش کابل که از نوارهای درهم پیچیده‌ای ساخته شده، نماد قدرت و هماهنگی است.

جهت مشاهده بیشتر و خرید دستبند طلا زنانه هنزاگلد برند یورمن در فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد کلیک نمایید

دستبند طلا زنانه هنزاگلد برند یورمن

  دیوید یورمن با احداث این شرکت خانوادگی به 40 سالگی تاسیس شرکت خود رسید است و میتوان گفت با گذشت چندین سال هنوز بهترین کیفیت خود را دارا میباشد . در سال 2015 از دیوید یورمن سوال شد که چگونه طرح های جدید را به مرحله تایید و اجرا میرساند و او در پاسخ این سوال گفت :من همیشه از خود میپرسم آیا این طرح جدید همان طرحی است که همسرم سیبل می پوشد ؟ آیا سیبل مورد تاییدش هست ؟ همین جواب کافی بود دیوید یورمن را به یک طراح خلاق با کیفیت بینظیر دانست .

مطمئن‌ترین و بهترین روش برای خرید امن محصولات این برند، خرید از فروشگاه‌های معتبر است. فروشگاه هنزاگلد با ارائه بهترین محصولات از معتبرترین و معروف‎‌ترین برندهای جهان در خدمت شما هموطنان گرامی است. جهت مشاهده بیشتر محصولات این برند به سایت به آدرس: www.henzagold.com مراجعه نمایید.

1.1/5 - (1201 امتیاز)