جای تعجب نیست که یکی از بزرگترین برندهای مدرن زمان ما بولگاری است. برند بولگاری با بیش از یک قرن تعهد سرسختانه در طراحی های منحصربفرد ، پیشگام و پیشرو در مد روز بوده است. چه از دستبندهای زنانه بولگاری استفاده کنید، چه انگشترهای بولگاری، چه از عطر بولگاری لذت ببرید یا گوشواره های زنانه بولگاری، خود را به رخ بکشید، شما بخشی از جشن بی نظیر طراحی های پیچیده این برند هستید.

 

مشاهده دستبند النگویی بولگاری bol003

دستبند-النگویی-بولگاری-هنزاگلد

تاریخچه جواهرات بولگاری

در حالی که ممکن است Bulgari را به عنوان یک شرکت ایتالیایی که ارتباط نزدیکی با رم دارد، بشناسید، در واقع توسط یک نقره‌ساز یونانی به نام Sotirio Bulgari که به ایتالیا مهاجرت کرد، تأسیس شد. او برای اولین بار در سال 1884 یک بوتیک در رم افتتاح کرد و در آنجا جواهرات نقره ای زیبایی ساخت.

در دهه 1920، او شروع به ساخت جواهرات عالی کرد. بعدها، در دهه 1940، بولگاری شروع به پذیرش میراث ایتالیایی خود کرد. این قطعات دارای طلای زرد، طرح توبوگاز و سرپنتی معروف بودند.

رم الهام‌بخش بسیاری از قطعات بولگاری است. اشکال هندسی که برخی از بناهای تاریخی رم، ساختمان‌های نمادین، هنر و معماری را منعکس می‌کند. برای مثال، طراحان Bulgari خیابان‌های سنگ‌فرش شهر را به جواهرات باورنکردنی تبدیل می‌کنند که دارای نقش‌هایی است که با سنگ‌های قیمتی سنگ فرش شده است. و یا پنجره‌های بالایی گنبد کلیسا که می‌تواند شکل یک گردن‌بند با جواهرات بالا را القا کند. در دهه 1970، Bulgari در ایالات متحده و بقیه اروپا افتتاح شد. در طول سال‌ها، به ساعت‌ها، عطرها، عینک‌ها، کالاهای چرمی، لوازم جانبی و هتل‌ها و رستوران‌های مجلل گسترش یافت.

بیشتر بخوانید: 10 برند برتر طراحی طلا و جواهرات در سال 2021 

ظهور خانواده بولگاری

بولگاری را می توان به سال 1884 ردیابی کرد و آن را به یکی از قدیمی ترین خانه های جواهرات ایتالیا دانست. علامت تجاری BVLGARI، که ما اکنون با آن آشنا هستیم، با الفبای لاتین کلاسیک برگرفته از بنیانگذارش، به نام Sotir Bulgari نوشته شده است.

او در یونان متولد شد و اولین فروشگاه او هنوز در روستای پارامیتیا پابرجاست. ساعت‌ها در اواخر دهه 1970 توسط آن‌ها معرفی شدند و عطرهای بولگاری در اوایل دهه 1990 در قفسه‌های آن‌ها ظاهر شدند که نشان‌دهنده تنوع در تجارت اصلی جواهرات بود.

الهامات

هنگامی که شما صاحب یک محصول جواهرات بولگاری هستید، از عنصر طراحی آن نیز لذت می برید که اشکال و ایده های دوره های رومی و یونانی و رنسانس ایتالیا را به نمایش می گذارد.

شهر رم تأثیر خاصی بر برند بولگاری دارد. شهری ابدی، میراث آن بر طرح‌های خانه مد بولگاری منعکس می‌شود. این برند برای گرفتن ایده های طراحی و نقوش جواهرات از نقاط دیدنی پایتخت ایتالیا، یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان، معروف است.

ساعت و جواهرات

ساعت های زنانه بولگاری بسیار محبوب اند و دارای جزئیاتی هستند که در محصولات جواهرات آنها به نمایش گذاشته می شوند.

انگشترهای زنانه بولگاری به دلیل طرح های عجیب و غریب خود که سادگی را با عناصر کلاسیک سنتی و نوآورانه ترکیب می کند، شناخته شده اند. طرح‌های چندگانه یکی از بهترین نوآوری‌های بولگاری است .عینک آفتابی بولگاری یکی دیگر از لوازم جانبی محبوبی است که طرح های اروپایی ضروری را با قاب و تزئینات لاک پشتی به نمایش می گذارد و عناصر لوکس را به شکلی ساده اضافه می کند.

گردنبندهای زنانه بولگاری یکی از پرفروش ترین اقلام لوکسی است که مورد علاقه همه، از افراد مشهور گرفته تا اعضای خانواده سلطنتی است.

کیف های بولگاری

بولگاری ممکن است به عنوان یک برند جواهرات شناخته شود. اما کیف های درجه یک آن نیز طرفداران زیادی دارد.

هتل های زنجیره ای بولگاری

بولگاری نه تنها یک امپراتوری مد، بلکه یک هتل زنجیره ای نیز دارد. میلان و لندن از جمله شهرهایی هستند که می توان یک شب را در هتل بولگاری سپری کرد.

مفهوم «مار» در طراحی‌های برند لوکس بولگاری

مار نماد حیوان بولگاری است. از دهه 1940، طراحان بولگاری جواهرات خیره کننده ای با مار ساخته اند. در ابتدا به شکل انتزاعی در ساعت های توبوگاز یا مش طلا ظاهر شد. این نوارهای منعطف چندین بار دور مچ دست افراد می‌پیچد مانند مار که در اطراف شاخه درخت می‌پیچد.

 

مشاهده انگشتر مار بولگاری bol002

انگشتر-مار-بولگاری

با گذشت زمان، بولگاری قطعات واقعی تری را برای همراهی با طرح های انتزاعی خلق کرد. این خلاقیت های استادانه دارای فلس هایی با مینای دندان یا ست الماس با سنگ های قیمتی رنگی روشن بود. بولگاری به خاطر ساعت‌های مخفی سرمار معروف است.

امروزه بولگاری چندین مجموعه از جواهرات خیره کننده سرمار دارد. افعی سرپانتی تعبیری انتزاعی از مار لغزنده است. که دارای فلس های هندسی طلایی است که گاهی اوقات با درج سنگ های قیمتی پوشانده می شود..

 Serpenti Seduttorبه معنای “مار اغوا کننده” است. این مجموعه دارای یک مار زیباتر است و بر چشمان مسحورکننده آن تمرکز دارد.

البته جواهرات توبوگاز زیادی وجود دارد، مانند انگشتر مارپیچی دوتایی سرپنتی و دستبند سرپنتی تک مارپیچی. هر دو بر روی سر و دم مار الماس های سنگفرشی دارند. ساعت سرپنتی، از جمله نسخه سه گانه، یکی از نمادهای بولگاری است.

جواهرات بلند بولگاری

بولگاری سالی دو بار از مجموعه های زیبایی از جواهرات عالی رونمایی می کند. این قطعات منحصربفرد، را با اقتباس از رنگ ها و طرح های مهیج جشن می گیرند. هر قطعه در آتلیه Bulgari در رم طراحی و ساخته می شوند.

برخلاف بسیاری از برندهای فرانسوی، که جواهراتشان از کدهای طراحی سنتی و الگوهای هندسی پیروی می‌کند، بولگاری بر رنگ، منحنی‌ها و همه چیز ایتالیایی تأکید دارد.

اما بیشتر اوقات، زیبایی رم و سنگ های قیمتی برجسته آن ، چیزی است که در قطعات  بولگاری به چشم می خورد.

 

مشاهده دستبند زنجیری برند بولگاری

دستبند زنجیری برند بولگاری

B.zero1

مجموعه فوق‌العاده معاصر B.zero1 ساختار بیضی شکل و منحنی معروف‌ترین ساختمان رم یعنی کولوسئوم را دوباره تفسیر می‌کند. این طرح همچنین شامل دو نماد بولگاری است: سیم‌پیچ‌های طرح توبوگاز نمایانگر کولوسئوم است و لوگوی دوتایی بولگاری در بالا و پایین هر قطعه حک شده است. چندین هنرمند و رویاپرداز طرح های منحصر به فردی را به مجموعه B.zero1 ارائه کرده اند، از جمله مجسمه ساز آنیش کاپور در سال 2010 و معمار و طراح افسانه ای زاها حدید در سال 2017.

لوسیا سیلوستری، مدیر خلاقیت جواهرات Bulgari

در سال 2013، لوسیا سیلوستری مدیر خلاقیت جواهر بولگاری شد. سیلوستری از 18 سالگی در Bulgari کار کرده است. قبل از اینکه مدیر خلاقیت جواهر شود، او سال‌ها صرف یافتن سنگ‌های قیمتی نفیس از سراسر جهان کرد.

کارخانه جواهرات Bulgari

برند بولگاری جواهرات خوب خود را در کارخانه خود در Valenza، ایتالیا می سازد. این بزرگترین تولید کننده جواهرات در اروپا است که بیش از 700 صنعتگر در آن مشغول به کار است. با این حال، صنعتگران و Silvestri به طراحی و ساخت مجموعه‌های جواهرات بولگاری در رم ادامه می‌دهند.

کلام اخر

از آویزهای بولگاری گرفته تا طلسم های بولگاری، بولگاری یکی از مشهورترین نام های ایتالیاست. این مجموعه‌ها که یکی از بهترین برندهای جهان هستند، در طول فصول سال با طراحی‌های مختلف تعریف‌کننده و ژانر اجرا می‌شوند. با قطعات هنری فوق العاده ای که با ظرافت ساخته شده اند، به مجموعه جواهرات و ساعت های شما کلاس و لوکسی خاصی می بخشد.

شماره تماس فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد

5/5 - (6 امتیاز)