معمولاً روز تولد، برای خودمان و برای کسانی که ما را دوست دارند، بهترین روز است. خرید هدیه تولد، یکی از پرچالش‌ترین تصمیم‌ها و کارهایی است که بشر در طول زندگی خود انجام می‌‌دهد. شما هم همیشه نمی‌دانید برای تولد عزیزان‌تان چه چیزی بخرید که خوشحال شوند. اما هنزا بهترین راهنمای جذاب را برای خرید هدیه تولد برای شما کاربران عزیز در نظر رفته است .

هدیه تولد چی بخرم؟

اول از همه باید مشخص کنیم که قرار است این هدیه را برای چه کسی بخرید. این هدیه می‌تواند برای همسر، دوست دختر، دوست پسر، نامزد، دوست صمیمی، خانواده و یا همکار شما باشد. هدیه‌های خاص و مناسب خانم‌ها و آقایان را به صورت جداگانه لیست کرده‌ام که می‌توانید در ادامه همین مطلب آن‌ها را ببینید. امیدوارم این ایده‌های هنزا جهت هدیه‌ی تولد برای شما مفید و کاربردی باشد.

چرا بهتر است برای هدیه تولد، طلا خریداری کنیم ؟

شما متناسب با بودجه‌ای که دارید، تصمیم می‌گیرید تا برای کسی که دوستش دارید، هدیه بخرید. شاید برای خرید طلا نگران هستید که برای شما گران تمام شود، اما بهتر است این را بدانید که به دلیل تنوع زیاد محصولات در سایت هنزاگلد، و امکان مقایسه قیمت و ظاهر هر کالا به صورت آنلاین و سریع، شما قدرت انتخاب بیشتری دارید و متناسب با بودجه خودتان، می‌توانید انتخاب بهتر و مقرون‌به‌صرفه‌تری داشته باشید.

مزایای خرید طلا به عنوان هدیه

  • اگر کسی که قصد خرید هدیه برای او را دارید، عاشق طلا است و همیشه از زیورآلات استفاده می‌کند، شک نکنید که بهترین انتخاب برای او طلا هدیه است.
  • طلا همیشه به عنوان کالای مناسب برای سرمایه‌گذاری، مورد استقبال همه بوده است. اگر دوست دارید هدیه تولدی که برای آن شخص می‌خرید، علاوه بر اینکه سورپرایز خاصی است، برای او جنبه‌ی سرمایه‌گذاری هم داشته باشد، طلا می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

گردنبند هدیه، چه ویژگی‌هایی دارد؟

گردنبند طلا، بیشتر از هر زیورآلات دیگری در استایل جلب‌توجه می‌کند. برای خرید گردنبند به عنوان هدیه، باید رنگ پوست، فرم و اندازه گردن، فرم صورت، و فرم بالاتنه شخصی که قرار است برای او هدیه بخرید را در نظر بگیرید.

لویی-ویتون

 

انگشتر هدیه، چه ویژگی‌هایی دارد؟

انگشتر طلا، از جمله زیورآلاتی است که تقریباً همه‌ی دخترها و خانم‌ها آن را دوست دارند. این روزها مد شده و همه تعداد زیادی انگشتر دست می‌کنند. برای انتخاب انگشتر به عنوان هدیه، بهتر است عوامل مهمی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنم را درنظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • برای کسانی که دست کوچک دارند، بهتر است انگشترهای ظریف را انتخاب کنید. سنگ یا نگین‌های کوچک گرد، بیضی شکل یا به شکل قلب، مناسب این دست‌ها هستند.
  • برای کسانی که دست بزرگ دارند، بهتر است انگشترهای بزرگی که جزییات بیشتر دارند را انتخاب کنید.

انگشتر فانتزی فلورانس TA050

دستبند هدیه، چه ویژگی‌هایی دارد؟

دستبند طلا، تنوع زیادی دارد. آن‌ها به راحتی با ساعت، انگشتر و زیورآلات دیگر ست می‌شوند. نه تنها به دست جلوه و زیبایی خاصی می‌دهند، بلکه بر خلاف، گردنبند و گوشواره، همیشه جلوی چشم‌ هستند.

  • اگر کسی که قصد خرید هدیه برای او را دارید، مچ دست لاغر و باریک دارد، دستنبدهای ظریف، بهترین انتخاب برای او هستند.
  • اگر مچ دست او پهن یا توپر است، می‌توانید هر دو نوع دستبند ظریف و پهن را انتخاب کنید.

بولگاری

گوشواره هدیه، چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشواره‌ طلا زنانه انواع مختلفی دارند و شامل: گوشواره میخی، گوشواره آویز، گوشواره گل‌گوش، گوشواره حلقه‌ای، گوشواره کلیپسی، و گوشواره بخیه‌ای می‌شوند.

در انتخاب گوشواره، فرم صورت یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید آن را درنظر بگیرید.

  • برای فرم صورت مثلثی، گوشواره‌های آویز و یا اشکی، بهترین گزینه هستند.
  • برای فرم صورت بیضی، تقریباً هر نوع گوشواره‌ای مناسب است؛ اما بهتر است گوشواره‌های مثلثی و یا گوشواره ساده میخی را انتخاب کنید.
  • برای فرم صورت گرد، گوشواره آویز یا بلند، انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای است.
  • برای فرم صورت قلبی، گوشواره آویز یا گوشواره اشکی را انتخاب کنید.
  • برای فرم صورت‌تان مربعی، گوشواره‌های گرد و حلقه‌ای‌را هم فراموش نکنید.
  • برای فرم صورت باریک و کشیده، باید گوشوارهای میخی، گوشواره خوشه‌دار، گوشواره آویز کوتاه، گوشواره حلقه‌ای متوسط یا بزرگ را انتخاب کنید.

 

پابند هدیه، چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای انتخاب پابند طلا که روی پای عزیزان‌تان ظاهر شیک و زیباتری داشته باشد،‌ بهتر است به عوامل زیر دقت کنید.

  • اگر کسی که قصد خرید هدیه برای او را دارید، مچ پای لاغر با قوزک پا کوچک دارد، بهتر است پابندهای نازک و ظریف را انتخاب کنند.
  • اگر مچ پا چاق‌تری دارد، و دوست دارد مچ پایش لاغر به نظر برسد، پابندهای آویزدار را انتخاب کنند.

برای نامزد و یا همسرتان، می‌توانید از طرح بینهایت در جواهرات و نماد قلب در زیورآلات نیز کمک بگیرید و هدیه‌ای با ارزش و پرمفهوم به آن‌ها دهید.

 

5/5 - (1 امتیاز)