برند کارتیر یا کارتیه یک برند شناخته شده در بین دوستداران جواهرات است. این برند قطعات منحصربه‌فرد و گران‌قیمتی تولید می‌کند که هنگام پوشیدن آن‌ها حس لوکس بودن به شما القا می‌کند. همچنین به خاطر کیفیت بالای متریال، از مجموعه ‌های جواهرات ماندگاری هستند که سال‌ها در جعبه جواهرات شما خواهند ماند.

یکی از کارهای بسیار جذاب و دوست داشتنی، برای بانوان ،خرید طلا و جواهرات می باشد. حال اگر بانوان اطلاعات کافی از طلا و جواهرات مثل نوع طلا، برند آن، جنس آن و … داشته باشند، لذت خرید برایشان دو چندان خواهد شد.

گالری هنزا گلد در این مقاله تلاش خود را کرده است تا شما خواننده عزیز را با طلای کارتیه که یک برند محبوب ،معروف و سرشناس می باشد آشنا کند و همچنین دلیل محبوبیت این طلا را برای شما عزیزان توضیح دهد.

پس با ما، تا انتهای این مقاله جذاب همراه باشید.

 

 

 

تاریخچه برند کارتیه

کارتیه در سال 1847 توسط جواهرساز، لوئی فرانسوا کارتیه در پاریس تأسیس شد که در سال 1899 به سه پسرش سپرد و این پسران به نام های آلفرد لوئیس ، پیر و ژاک بودند که نام تجاری کارتیر را در سراسر جهان گسترش دادند .

 برند کارتیه تا سال ۱۹۶۴ به صورت خانوادگی اداره می شد اما در سال ۱۹۸۸ توسط شرکت سوئیسی ریشمون خریداری شد. شرکت ریشمون هیچ گاه هدف اصلی خود را که خلق محصولات خاص و باکیفیت بود را فراموش نکرد و به آن پایبند بود و همین مسئله باعث شد تا بتواند در ۱۲۵ کشور جهان ۲۰۰ فروشگاه داشته باشد و به عنوان بزرگترین شرکت پولساز ریشمون شناخته شود.

همچنین برند کارتیه توانسته است به دلیل نوآوری در کارش، خلاقیت داشتن و پایبند بودن به شعارش که هرگز تقلید نکن و همچنین استفاده از فرصت ها، هنوز هم بعد از نزدیک به دو قرن بر سر زبان ها باشد و محبوبیت خود را در بین مردم حفظ کند.

به دلیل قدمت زیاد این برند، سلطنت های مختلف جهان از آن استفاده کرده‌اند. بنابراین می توان گفت اگر بانوی آن را انتخاب کرد، یک انتخاب اشرافی و سلطنتی داشته است.

 

نخستین-ساعت-مچی-برند-کارتیر

کارتیر، جواهرساز پادشاهان و پادشاه جواهرات

لیست مشتریان مشهور کارتیه شامل تعداد قابل توجهی از خانواده های سلطنتی و اشراف بود، به طوری که ادوارد هفتم، پادشاه انگلستان، لویی کارتیه را «جواهرساز پادشاهان و پادشاه جواهرات» نامید. اما فهرست مشتریان لوئیس کارتیه تنها به خانواده های سلطنتی و اشراف بریتانیایی محدود نیست.

او برای ناپلئون اول و همسر ناپلئون سوم، کار می کرد. او همچنین شاهکارهایی را به خانواده های سلطنتی اسپانیا، یونان، پرتغال، صربستان، مصر و آلبانی فروخت.

از دیگر ویژگی های این برند، استفاده از سنگ های قیمتی خاص و ارزشمند می‌باشد، که باعث می‌شود خانم هایی که به سنگهای قیمتی علاقه‌مند هستند را جذب خود کند.

در ادامه گالری هنزاگلد به معرفی محصولات برند کارتیر از جمله دستبند کارتیه و انگشتر طلای زنانه کارتیه می پردازد، تا بتوانید علاوه بر آشنایی با این محصولات، اطلاعات مفید و مختصری از این دو نوع محصول برند کارتیر داشته باشید.

 

دستبند عشق

دستبند عشق هنزاگلد برند کارتیر

 

دستبند عشق یکی از شناخته شده ترین دستبندهای کارتیه است. اما طراحی آن به همان اندازه الهام بخش جالبی در پشت آن است که  از کمربندهای عفت قرون وسطایی الهام گرفته شده است.
دستبند عشق کارتیه در سال 1969 طراحی شده که از کمربندهای پاکدامنی الهام گرفته شده است . طبق افسانه‌هایی ، کمربندهای پاکدامنی نوعی ابزار بود که زنان در طول جنگ‌ های صلیبی برای حفظ وفاداری خود به شوهرانشان که برای مبارزه ترکشان می‌کردند، می‌پوشیدند.

این از دستبند طلا 18 عیار ساخته شده است و در رنگ های زرد، سفید و رزگلد عرضه می شود و نمادی از عشق بین دو شریک است.

 دستبند عشق کارتیه که به دستبند پیچ نیز معروف است، در کارگاه نیویورک تولید شده است، در میان دستبند های کارتیر محبوبیت خاص دارد و اکثریت خانم ها به دلیل طراحی خاص و زیبایش این نوع دستبند را انتخاب می‌کنند. علت نامگذاری دستبند عشق، به دلیل نماد روی دستبند می باشد. این نماد به صورت یک دایره با خط افقی طراحی شده است و به معنی پایبندی همیشگی می باشد.

فقط نکته‌ای که باید در هنگام خرید دستبند عشق کارتیه رعایت کنید این است که سعی کنید دستبند، حتماً اندازه دستتان باشد و اصلاً روی مچ دست آزادانه حرکت نکند، تا جذابیت آن دو برابر شود. و همچنین برای باز و بسته کردن دستبند باید حتماً از پیچ گوشتی های مخصوص استفاده کرد.

 

خرید دستبند پیچ کارتیه
خرید دستبند پیچ کارتیه

 

دستبند زنجیری طلا برند کارتیه

یکی از محبوب ترین سبک های دستبند؛ دستبند زنجیری کارتیه است. در حالی که این مجموعه منعکس کننده آثاری است که در دوره های زمانی مختلف ایجاد شده است، اکثر موارد در قرن بیست و یکم  طراحی شده اند.

 

دستبند-زنجیری-کارتیر

 

 

دستبند النگویی طلا ببر کارتیر

 

دستبند-النگویی-طلا-ببر-کارتیر

 

در حالی که جواهرات کارتیه از حیوانات زیادی الهام گرفته است، هیچ جانوری به اندازه پلنگ با این برند مرتبط نیست.

در سال 1914، لویی کارتیه یک قطعه هنری را سفارش داد که زنی را با یک پلنگ سیاه زیر پایش به تصویر می‌کشید. در همان سال، کارتیر یک ساعت مچی ساخت که از خز خالدار گربه بزرگ با الماس و جواهرات بود . علاقه نسبت به پلنگ با ورود ژان توسن در سال 1918 به طور کامل عملی شد. او تا سال 1933 مدیر خلاق جواهرات کارتیر شد و در طول مسئولیت خود، جواهرات زیادی با الهام از این حیوان زیبا خلق کرد.

نحوه ساخت دستبند کارتیه قابل توجه است؛ در مرکز النگو لولا قرار دارد تا به راحتی آن را ببندید و درآورید.  علاوه بر ظاهری دیدنی، جذابیتی خاص به دستان شما میدهد که با کمتر دستبندی آن را تجربه میکنید.

خرید انگشتر طلا کارتیر

 

انگشتر-برند-کارتیر-(-مجموعه-پاریس)

 

انگشتر طلا زنانه کارتیه از طرح های اسپرت و غیر رسمی گرفته تا سبک های کلاسیک و مدرن هستند .این انگشترها با طراحی ساده و منحصر به فرد خود طرفداران زیادی دارد که از محبوب ترین آنها میتوان به انگشتر کارتیه زنجیری و حلقه ی عشق اشاره کرد .

 

جدیدترین مدل انگشتر نامزدی 😍💍

 

مزایای خرید محصولات کارتیه

وقتی صحبت از جواهرات می شود، بازار پر از صدها برند است. در عین حال، ممکن است با برندهایی روبرو شوید که برای مشتریان رده بالا طراحی شده اند. برخلاف بسیاری از جواهرات، که  شما در کمد خود دارید جواهرات کارتیه ارزش زیادی دارند.

هنگام خرید هریک از محصولات کارتیه متوجه خواهید شد که به مرور زمان ارزش آن افزایش می یابد که دلیل این امر به دلیل متریال و نوع ساخت آن است.

 

عکس های جدید گلشیفته فراهانی
عکس های جدید گلشیفته فراهانی

 

نظر جالب گلشیفته فراهانی در مورد جواهرات کارتیه

برند کارتیه به تازگی از چهره محبوب و ایرانی گلشیفته فراهانی برای تبلیغات جواهراتش استفاده کرده.

عکس های زیادی از گلشیفته فراهانی با برند کارتیه منتشر شده که در تمام آنها زیبایی چشم نواز جواهرات آدم را خیره میکند. خانم گلشیفته فراهانی در مورد جواهرات کارتیه گفته است:« این برند زیبایی و متریال منحصر به فردی داره، نقش های کارشده روی دستبندهای کارتیه، یاقوت و الماس های به کار رفته شده در گردنبند کارتیه باعث شده من عاشق این برند بشم و با افتخار تبلیغات این برند رو انجام بدم»

 

عکس های گلشیفته فراهانی
عکس های گلشیفته فراهانی

 

گردنبند کارتیه و گلشیفته فراهانی
گردنبند کارتیه و گلشیفته فراهانی
4/5 - (3 امتیاز)