دستبند یکی از مهم ترین اکسسوری ها می باشد و این نکته باعث می شود که علاقه مندان به اکسسوری ها ی طلا، دستبند طلا را هنگام پوشش در اولویت قرار دهند..

انوع دستبند طلا باعث می شود که هر فرد و با هر سلیقه ای بتواند دستبند مورد علاقه ی خود را پیدا کند و در استایل خود از آن بهره بگیرد.

در ادامه با انواع دستبند طلا آشنا خواهید شد. آشنایی با انواع دستبند کمک می کند تا شما بهترین دستبند طلای مطابق سلیقه ی خود را پیدا کنید و از آن در استایل هایتان بهره ببرید.

 

تاریخچه ی دستبند طلا زنانه

 

در گذشته با کشف طلا و ساخت انواع اکسسوری ها با آن، دست بند یکی از محبوب ترین آیتم ها در بین زنان و مردان شد. اما با گذشت زمان کم کم دستبند طلا محبوبیت خود را در بین مردان از دست داد و می توان گفت که امروزه خانم ها تنها مشتریان دستبند طلا می باشند و بیش تر دستبند های طلا بر اساس سلایق آن ها می باشد.

 

 

انواع دستبند طلا زنانه

با توجه به سلایق متفاوت، امروزه دستبند ها در انواع طرح ها و نقش ها تولید شده و در اختیار مشتریان و دوست داران طلا قرار می گیرد.

در ادامه به انواع دستبند طلا می پردازیم.

 

خرید دستبند طلا زنانه مهره ای

خرید دستبند طلا زنانه مهره ای
خرید دستبند طلا زنانه مهره ای

 

خرید دستبند مهره ای

 

این نوع دستبند، جزو دستبند های ظریف زنانه به شمار می رود. با گران شدن طلا، یکی از مدل‌هایی که به سرعت توجه مردم را جلب کرده و امروزه بسیاری آن را جایگزین دستبند طلا زنانه می کنند، دستبندهای مهره‌ای است، این دستبند ها ترکیبی از مهره و طلا هستند که اغلب طلای به کار رفته در ان ها بسیار اندک است.

 

خرید دستبند طلا زنانه طرح النگو

خرید دستبند طلا زنانه طرح النگو
خرید دستبند طلا زنانه طرح النگو

 

خرید دستبند النگویی

 

همان طور که از نام آن پیداست، این دستبند طرح النگو می باشد. این نوع دست بند شباهت زیادی به النگوهای عادی دارد اما دارای قفل است  و این مورد استفاده از آن را راحت تر می کند. هم چنین در مواردی امنیت را بالاتر می برد.

 

خرید دستبند طلا زنانه کارتیه

خرید دستبند طلا زنانه کارتیه
خرید دستبند طلا زنانه کارتیه

 

خرید دستبند کارتیه

 

اگر با مد و فشن آشنایی داشته باشید، حتما ناک برند کارتیه به گوشتان آشناست! این برند یکی از برند های لوکس در جواهرات به شمار می رود و هرساله طرح های بسیار زیبایی را در لاین جواهرات ارائه می دهد. این نوع زنجیر که مدل آن کارتیه نام دارد، نخستین بار توسط همین برند طراحی شد و به دلیل زیبایی و ظرافت و هم چنین طرح شیک و اسپرت خود بسیار محبوب شد.

این مدل  به صورت زنجیروار روی دست قرار می ‌گیرد که شامل چندین حلقه است که به هم وصل شده‌ اند. طرح دیگری روی این نوع دستبند طلا وجود ندارد. اگر از طرح هایی که ساده و شیک هستند و هم چنین قابل استفاده در انواع استایل ها می باشند، خوشتان می آید این نوع دستبند بهترین انتخاب است!

 

خرید دستبند طلا زنانه چارم

خرید دستبند طلا زنانه چارم
خرید دستبند طلا زنانه چارم

 

خرید دستبند زنانه

 

می توان گفت که این دستبند طلا برای هرکس یک شکل دارد! نه به دلیل این که ویژگی خاصی دارد بلکه به دلیل این که متناسب با سلیقه ی هر فرد طراحی و تولید می شود. دستبند های چارم از چندین سال پیش در اینترنت و فروشگاه‌ها ظاهر شد و توجه بسیاری مخصوصا افراد سخت پسند را به خود جلب کرد.

 

خرید دستبند طلا زنانه سنگی

خرید دستبند طلا زنانه سنگی
خرید دستبند طلا زنانه سنگی

 

خرید دستبند سنگی

 

این نوع دستبند ها مورد علاقه ی کسانی است که از اشکال و شمایل سنگ ها لذت می برند. هم چنین از این که رنگ های مختلف سنگ ها را با استایل خود ست کنند لذت می برند. برای مثال ست کردن فیروزه با لباس رسمی و با لباس کژوال بسیار زیباست.

 

خرید دستبند طلا زنانه تنیس

خرید دستبند طلا زنانه تنیس
خرید دستبند طلا زنانه تنیس

 

خرید دستبند طلا

 

این دستبند نیز یک نوع دستبند طلا زنانه می باشد. دستبند تنیس از جمله زیورآلات شیک و کلاسیک است و از یک ردیف یک پارچه‌ الماس روی پایه‌ های چنگکی تشکیل شده است.  ماهیت اصلی دستبند تنیس با الماس است اما امروزه به دلیل بالا بودن قیمت این نوع سنگ، از سنگ های دیگر نیز برای ساخت این نوع دستبند به کار می رود. اگر مهمانی خاصی را در پیش دارید این نوع دست بند طلا را پیشنهاد می کنیم زیرا طرح آن بسیار خاص و گیراست! هم چنین مناسب انواع لباس ها نیز می باشد.

 

خرید دستبند طلا زنانه بافت 

خرید دستبند طلا زنانه بافت 
خرید دستبند طلا زنانه بافت

 

خرید دستبند بافت

 

این دستبند بسیار ظریف و درخشان می باشد. این نوع دست بند یکی از گزینه های بسیار مناسب برای دختران می باشد. لبه ‌های دستبند بافت با یک لایه زنجیر طلا تزئین می ‌شود.  هم چنین است در هر دو طرف بافت، طلا کار شود یا  این که فقط در یک طرف بافت دستبند طلا استفاده شود.

 

دستبند طلا برای آقایان

دستبند طلا برای آقایان
دستبند طلا برای آقایان

 

خرید دستبند طلا مردانه

 

درست است که با گذشت زمان استفاده ی دستبند طلا در بین اقایان کاهش یافته است اما هم چنان ترکیب طلا با سنگ و چرم برای آقایان ایتمی محبوب به شمار می آید.

 

انواع دستبند طلای مناسب اقایان به شرح زیر است:

 

1- دستبند طلا چرم مناسب آقایان

امروزه بسیاری از آقایان در استایل‌ها و تیپ‌های مختلف خود از دستبندها و زنجیرهای طلا استفاده می‌ کنند. یکی از بهترین مدل‌ ها برای آقایان دستبند طلا چرمی مردانه است. این مدل نه تنها ظاهر شیکی دارد بلکه قیمت آن نیز مناسب می باشد.

2- دستبند طلا مهره ای مناسب اقایان

این مدل نیز یکی از مدل های مناسب و ایده آل برای آقایان می باشد. ترکیب طلا با مهره ها در رنگ ها و سایز های مختلف می تواند یکی از گزینه های جذاب برای آقایان باشد تا با توجه به سلیقه ی خود بتوانند آن را خریداری نمایند.

هم چنین این مدل نیز قیمت مناسبی نیز دارد و همین باعث می شود که هنگام انتخاب گزینه ها فراوان و متنوع باشد.

 

ویژگی های یک دستبند طلای خوب چیست؟

برای این سوال جواب های تخصصی و طولانی وجود دارد اما به طور خلاصه یک دست بند خوب باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

* سبک باشد

* جنس خوبی داشته باشد

* عیار مناسبی داشته باشد

* اندازه ی مناسبی داشته باشد

* از مغازه ی معتبر خریداری شده و فاکتور داشته باشد.

 

در آخر …

برای خرید طلا باید دقت کنید که از یک مغازه ی معتبر خریداری نمایید زیرا داشتن فاکتور برای فروش آن  لازم است. هم چنین فاکتور  طلا را معتبر می کند.

برای همین باید از فروشگاهی طلا خریداری کنید که معتبر باشد. برای خرید مطمئن و به صرفه انواع دستبند طلا و هم چنین انواع اکسسوری های طلا می توانید به سایت هنزاگلد مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)