معرفی برند تیفانی برترین و محبوب ترین برند جواهرآلات در جهان

برند تیفانی اند کو (Tiffany & Co) از محبوب‌ترین برندهای کالاهای لوکس و تجملی و یک نام مجلل در صنعت جواهرسازی در جهان است که البته بیشترین شهرت این برند به خاطر جواهرات نقره و همچنین الماس‌های این برند است که آن را به عنوان پادشاه الماس معروف کرده است. بگونه‌ای که هیچ برند دیگری تا این حد در ساخت قطعاتی ماندگار، موفق نبوده است.  مجموعه محصولات تیفانی به صورتی است که تمام خانم‌ها با هر سنی، جواهرات تیفانی را می پسندند. و علاقه به خرید آن ها دارند و احتمالا با خواندن این مقاله از فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد متوجه خواهید شد که چرا طراحی‌های شرکت تیفانی اینقدر خاص است. و در طراحی آن از موارد گوناگون الهام گرفته شده است.

خالق برند تیفانی

تیفانی توسط چارلز لوئیس تیفانی و جان بی. یانگ در سال ۱۸۳۷ در شهر نیویورک آمریکا با فروش محصولات فانتزی و لوازم التحریر آغاز به کار کرد. در ابتدا در این فروشگاه انواع مختلفی از نوشت‌افزار و محصولات فانتزی به فروش می‌رسید. امروزه این شرکت طیف وسیعی از محصولات مانند: طلا و جواهر، نقره استرلینگ، چینی‌آلات، کریستال، نوشت افزار، عطر، ساعت، لوازم جانبی و نیز برخی از کالاهای چرمی را به فروش می‌رساند.

برند تیفانی در طول عمر خود دارای نمادهای بسیاری است. مثلا این شرکت یک عدد راف الماس زرد رنگ فانتزی را از معدن کیمبرلی آفریقای جنوبی به وزن 287.42 قیراط به دست آورد و بعد از تراشیده شدن الماس توسط تراشکار حرفه‌ای به الماسی با وزن 128.54 قیراط رسید که توسط آدری هیپبورن در فوتوشوت‌های عکاسی صبحانه در سال 1961 استفاده شد. که باعث شد آن رنگ الماس به خصوص، به رنگ زرد قناری تیفانی مشهور شود.

طراحی هویت بصری متمایز

از دیگر نمادهای این برند تمام محصولات تیفانی جعبه‌هایی با رنگ آبی ویژه‌ای است که به رنگ آبی تیفانی معروف شد. انتخاب رنگ آبی به دلیل لوکس بودن این رنگ است. زیرا در ایتالیای دوران رنسانس، پیدا کردن و تهیه‌ی آن از همه‌ی رنگ‌های دیگر سخت‌تر و گران‌تر بود.

تمامی محصولات تیفانی در جعبه‌ آبی رنگ  این برند که یک طراحی کلاسیک است، ارائه می‌شود. امکان خرید جعبه خالی این برند وجود نداشت و چارلز لوئیس تیفانی در سال 1837 تصویب کرده بود که با هر خرید می‌توان یک عدد از این جعبه‌های آبی زیبا با روبان سفید را به دست آورد. این تصمیم که باعث محدود شدن نام تجاری تیفانی به یک رنگ شد، هنوز هم مورد تحسین کارشناسان برندینگ است.

محصولات تیفانی جعبه‌هایی با رنگ آبی

شهرت این شرکت، بیشتر برای کالاهای بخش الماس برند تیفانی می‌باشد. و محصول ویژه آن، حلقه‌های نامزدی تیفانی است. که در بازارهای الماس، طلا و جواهرآلات بسیار مشهور می‌باشند. بگونه ای که از سال 1886 که از مجموعه تیفانی رونمایی شد، نام تیفانی هم ردیف با عشق و ازدواج در ذهن مردم جا افتاد. کالکشن تیفانی نه تنها انقلابی در بازار حلقه‌های نامزدی ایجاد کرد، بلکه جواهرسازی آمریکایی را به سمت و سوی دیگری سوق داد.

جهت مشاهده و خرید انگشتر طلا برند تیفانی از فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد کلیک نمایید.

انگشتر طلا زنانه هنزاگلد برند تیفانی

برخلاف بسیاری از برندهای دیگر که به علت بالا بودن قیمتشان فقط مختص قشر ثروتمند جامعه می‌باشد. تیفانی موفق شده است با ارائه کالاهای نقره اما مقرون به صرفه خود، بدون رها کردن مشتری های سطح بالای خود، به بازار سطح پایین وارد شود. و هرکسی می‌تواند به یک فروشگاه تیفانی قدم بگذارد.

مشاهده محصولات گردنبند طلا زنانه از برند تیفانی در فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد:

نام این برند زمان بسیاری است که با محصولات نقره پیوند خورده. حتی برای سربازان جنگ‌های داخلی امریکا، این شرکت شمشیر می‌ساخت. تیفانی اولین شرکت آمریکایی بود که به «جایزه‌ی مریت» (Merit) دست یافت.

این شرکت بزرگ امروزه در بیش از 22 کشور جهان شعبه و بیش از صد فروشگاه تیفانی اند کو دارد. اما شعبه مرکزی آن همچنان در شهر نیویورک و در ایالات متحده آمریکا واقع است. در سال 2013 سرمایه کلی این کمپانی حدود 8.8 ملیارد دلار محاسبه شد. و با 9000 کارمند جزء بزرگترین کمپانی های جهان جای گرفت.

بسیاری از این کالاها تحت نام تجاری تیفانی، در فروشگاه‌های تیفانی اند کو به‌ صورت حضوری یا آنلاین به فروش می‌رسد. و از طریق ارسال پستی، توزیع می‌شوند. شما می‌توانید برای خرید طلا با طراحی برند تیفانی از محصولات هنزاگلد دیدن کنید. برای مثال نمونه های محبوب از محصولات تیفانی شامل گوشواره طلا زنانه برند تیفانی و گردنبند طلا زنانه  هنزاگلد برند تیفانی، دستبند طلا زنانه هنزاگلد برند تیفانی و خرید انگشتر طلا هنزاگلد برند تیفانی در حال حاضر از طریق وب سایت  فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد در دسترس است.