قرنی که فقط 1 سال از آن گذشته توانسته پیشرفت هایی را در همه حوزه های کسب و کار انجام دهد . در همین بین هنزاگلد توانسته با گذشت این 1سال و ورود به قرن جدید از بهترین و جذاب ترین انگشتر های فانتزی تولید شده از جنس طلا محصولاتی را ارائه دهد .

اکثر خانم ها علاقه زیادی به طلا و جواهرات دارند که نشانه این طلا و جواهرات انگشتر میباشد . انگشتر طلا زنانه یکی از زیورآلاتی است که به دست خانم زیبایی جذابی میدهد که امروزه در طرح های فوق العاده زیبا و جذاب تولید میشوند .

انگشترهای فانتزی طلا در انواع طلای سفید و زرد، نگین دار، بدون نگین، تک نگین، برلیان و… وجود دارند.

انگشترهای نگین دار چند سالی هست بین خانم ها پرطرفدار شده است آن هم به خاطر مدل های شیک وفانتزی که در این نوع انگشتر به کار گرفته میشود و جدیدترین مدل انگشترهای نگین دار زنانه را برای خانم های خوش سلیقه در هنزاگلد جمع آور کرده ایم که  با کلیک بروی هرکدام از تصاویر زیر به صحفه خرید آن محصول میروید در ادامه مشاهده میکنید.

انگشتر هندسی 1382

انگشتر هندسی مدل 1382 و 1381

انگشتر فانتزی TA070

انگشتر فانتزی مدل TA070 و TA060

انگشتر فانتزی TA059

انگشتر فانتزی مدل TA059 و TA055

انگشتر فلورانس Cr002

انگشتر فلورانس Cr002 و Cr00

انگشتر فانتزی فلورانس TA053

انگشتر فانتزی فلورانس مدل TA053 و TA050 و TA049

انگشتر سلنا SE16

انگشتر سلنا SE16 و SE13

انگشتر فانتزی TA043

انگشتر فانتزی TA043 و  انگشتر فانتزی قلب Cr005

انگشتر فانتزی TA027

انگشتر فانتزی TA027

انگشتر فانتزی TA069

انگشتر فانتزی TA069

 

 

تا اینجا باهم جذاب ترین انگشتر های فانتزی طلا در قرن جدید را دیدیم. امروزه استفاده از انگشترهای فانتزی به چیزی ترند تبدیل شده و دختران جوان بسیار به این موضوع علاقه دارند که دستانشان پر از انگشتر باشد.

انگشترهای ظریف و بسیار شیک میتواند به دستان آنها جلوه خاصی بدهد.

اگر انگشتان شما کشیده و بلند است به شما پیشنهاد میکنم از انگشترهای فانتزی با نگین گرد استفاده کنید، حتی انگشترهای ظریفی که نگین های کوچک اما زیادی دارند زیبایی دو چندانی به دستان شما می بخشند.

اگر انگشت های کوتاه و کمی تپلی دارید بهتر است از انگشتر های فانتزی با طرح های مختلف استفاده کنید. انگشترهای لوزی، اشک، قبلی و انواع مدل های دیگر. این کار باعث می شود کوتاه بودن انگشتان شما به چشم نیاید.

خرید انگشتر فانتزی میتواند یک نوع سرمایه گذاری نیز باشد. چرا که اگر انگشترهای فانتزی طلا انتخاب کنید هم زیبایی را تجربه می کنید هم میتوانید با پرداخت اجرت کمتر هزینه خود را پس انداز کنید.

 

5/5 - (2 امتیاز)