در حالیکه هر جفت گوشواره طلا زنانه زیبایی های منحصر بفرد خودش را دارد ، بعضی از آنها به شما کمک میکنند تا بیشتر از دیگران زیبا ظاهر شوید. زیرا انتخاب نوع و مدل گوشواره بر اساس فرم صورت یکی از نکات مهم در انتخاب جواهرات و اکسسوری است و همیشه باید هر چیزی را که به شما احساس اعتماد به نفس و زیبایی می بخشد انتخاب کنید.

گالری هنزاگلد در این مقاله سعی دارد برای کمک به شما در یافتن گوشواره های متناسب با فرم صورتتان صحبت کند

همچنین شما میتوانید بعد از خواندن این مقاله به راحتی گوشواره های طلا زنانه خود را در فروشگاه آنلاین طلا  پیداکنید

انواع فرم صورت

برای تعیین شکل طبیعی صورت ، ابتدا با تمیز کردن صورت خود از هر نوع آرایش شروع کنید. سپس ، موهای خود را از صورت و گردن خود جمع کنید. در آینه ، طرح کلی صورت خود را با رژ لب یا صابون رنگی بکشید تا ایده روشنی از شکل کلی صورت خود بدست آورید.

شکل صورت خود را در آیینه بکشید

شکل صورت خود را بدست آورید

متداول ترین شکل های صورت گرد ، بیضی ، قلب ، مثلث معکوس و الماس است.

 

جدیدترین مدل انگشتر نامزدی

 

گسترده ترین قسمت صورت شما چیست؟

پیشانی:اگر پیشانی شما عریض ترین قسمت صورت شماست ، به سمت فک باریک تری پائین می آید ، احتمالاً مثلثی معکوس یا صورت قلبی دارید

فرم صورت قلبی شکل و مثلث معکوس شکل

استخوان گونه: اگر استخوان گونه شما پهن ترین قسمت صورت شما است ، احتمالاً صورت بیضی ، گرد ، الماسی یا قلبی دارید

صورت بیضی شکل گرد و الماسی

اگر همه آنها مساوی هستندا گر عرض پیشانی ، استخوان گونه و فک شما تقریباً مساوی است ، پس احتمالاً صورتی بلند یا مربعی دارید

صورت مربعی شکل

گوشواره طلا زنانه برای صورت های گرد

صورت های گرد ، همانطور که از نام آن پیداست ، بسیار دایره ای شکل هستند و دارای زاویه ، خطوط تیز یا لبه های کمی روی گونه ها یا چانه هستند و یا اصلاً وجود ندارند. از آنجا که چهره های گرد می توانند ظاهر وسیعی داشته باشند ، بهترین حالت استفاده از گوشواره هایی است که می تواند به کشیدگی یا افزودن لبه ها کمک کند.

گوشواره طلا زنانه و دخترانه برای صورت های لوستر قطره ای بلند یا باریک بهترین گزینه هستند زیرا به طول می افزایند. سعی کنید از حلقه های بزرگ خودداری کنید زیرا فقط شکل دایره ای را برجسته می کنند. گوشواره های گل میخ به طور کلی خوب هستند

گوشواره طلا زنانه برای صورت های بیضی شکل

چهره های گرد و بیضی شکل مشابه هستند ، اما کاملاً یکسان نیستند. برخلاف صورت های گرد ، بیضی ها بلندتر هستند و معمولاً ویژگی های صورت را به طور مساوی توزیع می کنند. همچنین ، صورتهای بیضی شکل به طور کلی چانه و یا پیشانی گسترده ای ندارند.

هر نوع گوشواره ای با صورت های بیضی شکل زرق و برق دار به نظر می رسد ،  تقریبا همه ی انواع و مدل های گوشواره ها می تواند زیبایی شما را بیشتر کند. اما قطره ها ، گل میخ ها و حلقه های مثلثی شکل به ویژه هنگامی که باعث برجسته شدن استخوان گونه های بلند می شوند ، به خوبی کار می کنند.

 

کالکشن جدید گوشواره زیر یک میلیون !!

 

گوشواره طلا زنانه برای صورتهای قلب و مثلث معکوس

چهره های قلبی شکل قابل تشخیص هستند زیرا چانه باریک تر از پیشانی است و با بالا رفتن صورت پهن تر می شود. صورت های مثلث معکوس از این جهت که پیشانی های وسیع تری نسبت به چانه دارند ، شبیه قلب هستند ، اما از این نظر که صورت های مثلث معکوس با استخوان های گونه و فک ها بیشتر زاویه دار هستند ، متفاوت هستند.

به دلیل تضاد شدید بین چانه کوچک و پیشانی پهن ، صورت های مثلثی قلب و معکوس با گوشواره هایی که در پایین تر از آن سنگین تر هستند ، مانند گوشواره های قطره اشک ، بهتر کار می کنند. این به ایجاد تعادل در صورت شما برای نمای کشیده تر و لاغرتر کمک می کند.

گوشواره طلا زنانه برا صورت های صورت الماس

در صورتهای الماس ، چشمها وسیع ترین قسمت صورت هستند ، به نظر می رسد که چانه و پیشانی به همان عرض هستند. این شکل اغلب طولانی به نظر می رسد ، بنابراین بهتر است از گوشواره های دارای زاویه های تیز خودداری کنید.

درعوض گوشواره هایی بپوشید که زوایای خشن سختی را نرم کرده و تمرکز خود را روی چانه قرار دهید ، مانند گوشواره های قطره اشک یا گل میخ های ساده.

چه نوع گوشواره ای برای فرم صورت مناسب است

گوشواره های فرم صورت خود را در فروشگاه آنلاین طلا هنزا گلد پیدا کنید

هیچ دو چهره ای یکسان نیستند ، بنابراین شما سزاوار گوشواره هایی هستید که به اندازه شما بی نظیر و زیبا هستند. شما می توانید یک جفت گوشواره طلا زنانه جذاب جدید برای تکمیل فرم صورت خود در هنزاگلد پیدا کنید. تعداد زیادی از لوسترها ، قطره ها ، گل میخ ها و موارد دیگر را در فروشگاه آنلاین طلا هنزا گلد پیدا کنید.

خرید از هنزاگلد