همانطور که میدانید هر مدل گردنبند طلا زنانه به هر مدل لباسی نمی آید و نیازمند آن است که قواعد ست کردن لباس با گردنبند طلا زنانه را بدانید.

هرچقدر که برای مناسبت خاصی لباس مناسبی را انتخاب کرده باشید اگرچه که در انتخاب گردنبند دقت لازم را نکرده باشید نه تنها ظاهر شما را بهبود نمیبخشد بلکه آن را بهم ریخته و بدفرم جلوه می دهد.

هنزاگلد در این مقاله قصد دارد تا به شما کمک کند بهترین گردنبند طلا زنانه را با توجه به لباستان انتخاب کنید.

انواع یقه ها:

یقه هفت

گردنبند طلا زنانه مناسب برای لباس یقه هقت

اگر یک لباس یقه هفت باز پوشیده اید ، هر گردنبندی که انتخاب میکنید باید درست بین دو سینه قرار گیرد. این امر باعث می شود توجه به صورت شما بیشتر شود. گردنبند ظریف و  آویزدار انتخاب های بهتری هستند.

یقه اسکی

گردنبند طلا زنانه مناسب برای لباس یقه اسکی

هر مدل گردنبند برای یک لباس یقه اسکی می تواند مناسب باشد، بجز چوکر! پس با خیال راحت گردنبند مورد علاقه خود را استفاده کنید. یادتون باشه اگه یقه اسکی رو با چوکر بپوشید تیر خلاص رو به استایل خودتون زدید!

یقه گرد

گردنبند طلا زنانه مناسب برای لباس یقه گرد

درست مانند یقه هفت می توانید برای یقه گرد باز خود یک گردنبند بلند انتخاب کنید یا گردنبندی را بردارید که درست فاصله بین یقه و گردن را پر کند.

شما می توانید در فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد جدیدترین های گردنبند رو لباسی طلا را مشاهده و خرید نمایید.

یقه مستطیل

گردنبند طلا زنانه مناسب برای لباس یقه مستطیل

هیچگاه گردنبندهای زاویه دار را با لباس یقه مستطیلی استفاده نکنید. به جای آن میتوانید یک گردنبند گرد که درست دور گردن قرار میگیرد یا یک گردنبند مروارید کوتاه انتخاب کنید.

گردنبند برای لباس بدون بند

اگر اهل لباس و تاپ های بدون بند هستید باید آن را با یک گردنبند کوتاه جفت کنید. هنگام استفاده از گردنبند بدون بند ، از گردنبندهای بلند و ضخیم خودداری کنید.

نتیجه:

برای داشتن ظاهری عالی ، فراموش نکنید که از خلاقیت خود استفاده کنید و از امتحان سبک های مختلف نترسید . در آخر ، فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد جدیدترین اکسسوری های طلا از جمله گردنبند طلا زنانه ، گردنبند رو لباسی طلا، دستبند طلا زنانه ، دستبند النگویی طلا ، دستبند طلا 18 عیار ، انگشتر طلا زنانه بدون نگین ، گوشواره طلا زنانه را ارائه  مینماید . شما می توانید پس از انتخاب محصول مورد نظرتان، سفار شتان را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست شما، اگر چنانچه محصول درخواستی شما موجود باشد ظرف 24 ساعت در اختیار شما قرار خواهد گرفت و اگر موجود نباشد، حداکثر تا 14 روز کار درخواست شما از کارخانه دریافت و تحویل شما خواهد شد.

با تشکر برای خواندن این مقاله ؛ اگر می خواهید پست های بیشتر مربوط به طلا و جواهر را بخوانید ، با فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد همراه باشید…

5/5 - (6 امتیاز)