گزینه های خرید انگشتر طلا زیر 3 میلیون تومان

امروزه و با افزایش یافتن شدید قیمت طلا و هم چنین قیمت انگشتر طلا زنانه، خرید آن را با مشکل مواجه کرده است و دیگر همه ی افراد توان خرید طلا با وزن بالا و قیمت گزاف را ندارند. به همین دلیل برای دوستداران طلا، امروزه طلاهای سبک تر جایگزین شده است که قیمت پایین تری دارند و هم چنین ظریف هستند.

درباره ی انگشتر طلا زنانه نیز همین موضوع صدق می کند. امروزه قیمت انگشتر طلا زنانه بسیار افزایش یافته است و به همین دلیل انگشتر های زیر 3 میلیون تومان و ظریف جایگزین آن ها شده است. برای همین خرید انگشتر طلا زنانه نیز با توجه به گرانی ها امکان پذیر شده است.

در ادامه با گزینه های انگشتر طلا زیر 3 میلیون تومان آشنا می شویم.

 

 

انواع انگشتر طلا قیمت مناسب زنانه

در ادامه با انواع انگشتر طلای قیمت مناسب آشنا خواهیم شد.

 

خرید انگشتر رینگ

خرید انگشتر رینگ
خرید انگشتر رینگ

 

خرید انگشتر رینگ

 

امروزه اکسسوری های انگشتر ظریف و کم وزن جایگزین انگشتر های بزرگ و سنگین شده اند. یکی از ترندهای به روز اکسسوری انگشتر، رینگ های ظریف و کم وزن می باشند که به صورت تک یا چند عددی در انگشتان دست استفاده می شوند. خرید این رینگ با توجه به ترند بودن و هم چنین کم وزن بودن بسیار گزینه ی مناسبی است.

 

خرید انگشتر فانتزی

خرید انگشتر فانتزی
خرید انگشتر فانتزی

 

خرید انگشتر فانتزی

 

انگشتر های فانتزی امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این انگشتر ها به صورت چندتایی و ست و هم چنین تکی یا ست با ساعت مورد استفاده قرار می گیرد. از این نوع انگشتر طلا بیش تر رنگ طلایی و طلا سفید آن مورد توجه می باشد.

گاهی اشکال این انگشتر ها دارای معناست. گاهی یک نماد است. گاهی صرفا یک ارت و هنر است و گاهی نیز یک طراحی شخصی است و برای فرد معنا و مفهوم خاصی نظیر عشق، پیمان دوستی، وفاداری و… دارد.

نکته ی مثبت این انگشتر ها وزن پایین، قیمت مناسب و تنوع در طرح آن هاست که با هر سلیقه ای سازگاری دارد.

یکی از فروشگاه هایی که دارای انواع انگشتر فانتزی با قیمت پایین و مطابق با ترند روز است، سایت هنزا گلد می باشد. شما می توانید با مراجعه به این سایت، انواع انگشتر فانتزی را در طرح ها و نقش های مختلف مشاهده نمایید.

 

خرید انگشتر طرح زنجیری

خرید انگشتر طرح زنجیری
خرید انگشتر طرح زنجیری

 

خرید انگشتر طرح زنجیری

 

به طور کل طرح زنجیر، طرحی است که همیشه ترند و شیک می باشد و هم چنین در تمام ابعاد درشت و ریز، سبک و سنگین موجود است و در همه ی حالات نیز زیبایی خود را حفظ می کند. این مدل انگشتر نیز در ابعاد ظریف، قیمت مناسبی دارد و هم چنین بسیار شیک و ترند می باشد.

 

خرید انگشتر بند انگشتی

خرید انگشتر بند انگشتی
خرید انگشتر بند انگشتی

 

خرید انگشتر بند انگشتی

 

امروزه به دلیل استفاده ی بیش تر از انگشتر طلا زنانه و استفاده ی آن ها به صورت چندتایی و ست، انگشتر های بند انگشتی نیز بسیار محبوب شده اند و در ست ها استفاده می شوند. این انگشتر ها به دلیل کوچک تر بودن سایزشان و هم چنین ظریف بودنشان قیمت منسابی دارند. اگر توانایی خرید یک ست کامل را ندارید، بند انگشتی ها را می توان به صورت تکی نیز استفاده کرد.

 

خرید انگشتر کارتیه

خرید انگشتر کارتیه
خرید انگشتر کارتیه

 

خرید انگشتر کارتیه

 

قیمت این انگشتر طلا زنانه نیز مناسب است. انگشتر کارتیه که ست با دستبند آن می باشد نیز یکی از گزینه های مناسب برای خرید می باشد. انگشتر طرح کارتیه بسیار اسپرت و شیک است و هیچ وقت طرح آن قدیمی نمی شود. انگشتر کارتیه نیز در ضخامت های مختلف تولید می شود که شما می توانید متناسب با بودجه ی خود سایز مورد نظرتان را خریداری نمایید.

 

خرید انگشتر طلا قیمت مناسب

اگر به دنبال یک خرید انگشتر طلا زنانه با  قیمت مناسب هستید مراقب باشید تا محصولی بی کیفیت را به دلیل ارزانی خریداری نکنید. ممکن است در یک فروشگاه و برند نامعتبر قیمت های باورنکردنی را ببینید و سریعا اقدام به خرید نمایید اما بعدا متوجه خواهید شد که متاسفانه ارزانی آن بی دلیل نبوده است. ممکن دلیل ارزانی طلای بی کیفیت و یا عیار بالا باشد یا حتی بدل بسیار شبیه به طلا باشد که تشخیص آن بسیار سخت بوده است. بنابراین هنگام خرید به برندی که از آن طلا تهیه می کنید دقت کنید. برندی که از آن طلا می خرید باید معتبر باشد و هم چنین ضمانت فروش کالا داشته باشد. اما در عین حال برند مورد نظرتان باید منصف نیز باشد و قیمت های آن گزاف نباشد!

یک برند خوب پس از خرید باید به شما فاکتور ارائه کند. برای طلا فاکتور حکم سند کالا را دارد و در صورت به وجود آمدن مشکل به آن نیاز است. پس هنگام خرید طلا از یک برند به این نکات توجه کنید. اکنون اگر قصد خرید انگشتر طلا زنانه را دارید و به دنبال یک برند خوب و مطمئن با قیمت مناسب می گردید می توانید به سایت هنزا گلد مراجعه نمایید و انواع انگشتر فانتزی، حلقه، انگشتر طلا زنانه بدون نگین با قیمت را مشاهده نمایید و یک خرید خوب را تجربه نمایید.